جمعه 4 آبان 1403

سیل

سیل

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیرکل غله و خدمات بازرگانی خراسان رضوی گفت: با خرید تضمینی نزدیک به 10 تن گندم مازاد بر نیاز کشاورزان شهرستان‌های گناباد و بجستان عملیات خرید تضمینی این محصول در خراسان رضوی آغاز شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی با صدور دو هشدار زرد و یک نارنجی از بارش شدید باران و احتمال وقوع سیل و همچنین وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه عصر ایران

پدیده آب و هوایی بی‌سابقه باعث باران‌های شدید در این ایالت شد که منجر به بدترین فاجعه آب و هوایی در جنوب برزیل با سیل شدید و رانش گل و زمین شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: موج جدید بارندگی شدید و جاری شدن سیل در افغانستان، به جان باختن دست کم 50 نفر در ولایت «غور» منجر شد.

وب‌گاه فرارو

مدیر پایگاه میراث جهانی تخت جمشید با اشاره به حوضچه آرامش بالای کوه مقبره خشایارشاه گفت: این حوضچه کارکردش را از دست داده است به همین دلیل آب ناشی از باران به صورت آبشار سرازیر شده و سنگ‌های صخره را به پایین انداخته است.

وب‌گاه فرارو

دستمال کاغذی معروف اسطوره بارسا در یک حراجی نزدیک به یک میلیون دلار فروخته شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طوفان و سیل در غرب افغانستان 50 کشته برجای گذاشت.

وب‌گاه فرارو

امارات متحده عربی در فروردین امسال درگیر پیامدهای شدیدترین بارندگی خود طی 75سال اخیر شد، به نحوی که دوبی شاهد بارش بیش از 142میلی‌متر باران طی 24ساعت بود و بسیاری از بزرگراه‌ها مملو از آب شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز بارش‌ها در استان‌های خراسان شمالی و خراسان رضوی شدت خواهد داشت.

وب‌گاه عصر ایران

جاری شدن سیل ناشی از بارندگی‌های فصلی، هفته‌هاست که بخش وسیعی از افغانستان را ویران کرده و قربانیان و مصدومان زیادی برجا گذاشته است.

خبرگزاری تسنیم

نتایج یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که یک سوم جمعیت چین به دنبال تشدید فرونشست در این کشور به اعماق زمین فروخواهند رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

به گزارش عرشه آنلاین، فیلمی منتشر شده در فضای مجازی که به نظر محسن داوری، فرماندار مشهد است که به جای چاره مدیریت سیل و بحران، نقش پلیس راهنمایی و رانندگی را بازی می‌کند!/ انتخاب

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: توصیه می‌شود مردم در مناطق شمالی استان به خصوص مشهد از هر گونه تردد غیر ضروری شهری و جاده‌ای خودداری کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان خراسان رضوی از برخورد بدون تبعیض با مقصران حادثه سیل اعم از نهادهای عمومی یا غیر عمومی و اشخاص حقوقی و حقیقی احتمالی خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند. سرپرست مدیریت بحران استانداری خراسان رضوی گفت: ساکنان نیمه شمالی استان بویژه مشهد امروز شنبه در منزل بمانند و از هرگونه تردد شهری و بین شهری خودداری کنند. سیدرضا عباسی نیشابوری اظهار کرد: سامانه بارشی قدرتمندی از عصر امروز در شمال...