جمعه 7 اردیبهشت 1403

سیمرغ بلورین

سیمرغ بلورین

وب‌گاه مشرق نیوز

فیلم سینمایی «آسمان غرب» به کارگردانی محمد عسگری که سه روز است به چرخه اکران اضافه شده، توانسته است در همین مدت بیش از 500 میلیون تومان بفروشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

سال 1402 در تئاتر ایران هنرمندان مختلفی به فعالیت پرداختند که از میان چهره‌های مختلف 5 هنرمند تئاتر را در سال گذشته به عنوان چهره‌های تئاتر سال برگزیدیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

پیش پرده (آنونس) رسمی فیلم «آسمان غرب» و «تمساح خونی» منتشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

پس از آغاز اکران فیلم سینمایی «آسمان غرب» به نویسندگی و کارگردانی محمد عسگری، تیزر رسمی این اثر منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

خاطرهی اکبر عبدی بازیگر سینما از دریافت سیمرغ بلورین جشنواره فیلم فجر برای فیلم مادر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکران آنلاین فیلم تحسین‌شده «بی‌همه چیز» امشب در شبکه نمایش خانگی آغاز می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

پوستر فیلم سینمایی «آسمان غرب» در آستانه اکران در سینماهای سراسر کشور رونمایی شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد ثریا موفق به کسب جایزه بهترین کارگردانی از جشنواره فیلم سینمای مستقل مادرید شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هم‌زمان با زادروز پروین اعتصامی، مراسم اکران فیلم «پروین» و اهدا پارتیتور، لباس و گردنبند شخصیت پروین اعتصامی در این اثر باحضور محمدرضا شریفی نیا تهیه کننده، محمدرضا ورزی نویسنده کارگردان، بهزاد عبدی آهنگساز و سایر عوامل این فیلم، هنرمندان و علاقه‌مندان به این شاعر پرآوازه در موزه سینمای ایران برگزار شد.

وب‌گاه فرارو

تصویری جالب توجه از طناز طباطبایی در سریال «میوه ممنوعه» بین کاربران فضای مجازی وایرال شده که نشان از تغییر چهره شدید او طی این مدت (از زمان پخش در سال 86) دارد.

وب‌گاه فرارو

چهار گاه مانده تا انتهای سال در تقویم را به نام پروین اعتصامی نام نهاده اند. شاعری که کلمه را در خدمت نصیحت انسان درکار کرد و عاقبت زیست و جوانی بسرنامده اش خود سوگی شد برای بهار که شاعر انتهای اسپند آمد و در ابتدای بهار از دست بشد... شکفتن شکوفه و گل را با پژمردن درخت کلمه بر شاخه کدام میانه است؟ رسم زمانه است یا ارتداد زمین و بیداد چنگیزیان خفته در جلد خاک؟.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دو روز مانده به آغاز اکران فیلم سینمایی «آپاراتچی» به کارگردانی قربانعلی طاهرفر و تهیه کنندگی سجاد نصراللهی نسب پوستر این فیلم با طرحی از محمد شکیبا منتشر شد. «آپاراتچی» که دلبستگی‌های یک نقاشِ ساختمانِ عاشقِ سینما را روایت می‌کند و در آرزوی نخستین فیلم سینمایی خودش است، توانست در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر با استقبال بالای مخاطبان در سانس های...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از به نقل از روابط عمومی فیلم، در آستانه اکران فیلم سینمایی «پرویز خان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی و تهیه کنندگی عطا پناهی از پوستر این فیلم سینمایی با طرحی از وحید عبدالحسینی رونمایی شد. این فیلم سینمایی که از چهارشنبه 23 اسفند ماه اکران خود را در سینما‌های سراسر کشور آغاز می‌کند، در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر توانست نظر منتقدان و اهالی...

خبرگزاری تسنیم

پوستر فیلم سینمایی «پرویزخان» به نویسندگی و کارگردانی علی ثقفی منتشر شد.

وب‌گاه عصر ایران

«روشن» به کارگردانی روح‌الله حجازی پس از جشنواره فجر امسال روی پرده سینماها رفت تا فیلمی که سال 1399 در جشنواره فجر رونمایی شده بود و رضا عطاران برای بازی در آن سیمرغ بلورین بهترین نقش اول مرد را گرفت ولی بعد درگیر مشکلات توقیف و ممیزی شد، سرانجام به اکران عمومی برسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهاب حسینی گفت: علی نصیریان یک الگوی تمام عیار است و یک دردانه‌ای است که به حضورش می‌بالیم.