پنج‌شنبه 6 اردیبهشت 1403

سیمرغ بلورین

سیمرغ بلورین

خبرگزاری دانشجو

به گزراش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو - چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به روز پایانی خود رسید و امشب 22 بهمن ماه سیمرغ بلورین این دوره از جشنواره بر دوش صاحبان آثار برتر خواهد نشست. نظرات و انتقادات بسیاری از فیلم‌ها تا شیوه برگزاری جشنواره موضوع توییت‌های این روز‌های مخاطبان جشنواره بود. توییت‌هایی که اکثر آن‌ها خبر از ضعف فیلمنامه و فیلم‌ها می‌داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ساعاتی دیگر به یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های خود می‌رسد و آن اهدای سیمرغ‌های بلورین به برگزیدگان است. آئین اختتامیه فجر چهل و دوم قرار است طبق روال همه ساله از ساعت 18 عصر امروز مصادف با 22 بهمن، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شود. بر این اساس، اسامی کاندیداهای دریافت...

خبرگزاری تسنیم

چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر تا ساعاتی دیگر به یکی از هیجان‌انگیزترین بخش‌های خود می‌رسد و آن اهدای سیمرغ‌های بلورین به برگزیدگان است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در برنامه سینما 42، اسامی برندگان سیمرغ مطرح شد. در برنامه سینما 42، اسامی برندگان سیمرغ مطرح شد. به گزارش عرشه آنلاین، در حالی که یک روز به مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر باقی‌مانده است، در برنامه سینما 42، اسامی برندگان سیمرغ مطرح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. سعید پورصمیمی با پنج بار نامزدی و سه بار برنده شدن سیمرغ بلورین پیشتاز سایر بازیگران است. اکبر عبدی و نوید محمدزاده هر کدام با سه نامزدی و دوبار برنده شدن، در جایگاه‌های بعدی قرار دارند. به گزارش عرشه...

وب‌گاه خبر آنلاین

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

سال‌ها پیش و جایی حوالی نیمه نخست دهه هشتاد، بخشی در جشنواره فیلم فجر به نام سینمای معناگرا راه افتاده و آثار زیادی هم در آن به نمایش درآمد. فیلم‌هایی از جنس سینمای مخاطب خاص که در اکران توفیقی نیافته و تعدادی از آنها هم هیچگاه رنگ پرده را ندیدند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مکمل مرد جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز پنجشنبه 19 بهمن‌ماه همزمان با هشتمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، «باغ کیانوش» به کارگردانی رضا کشاورز حداد، «آبی روشن» به کارگردانی بابک لطفی خواجه پاشا و فیلم «نوروز» به کارگردانی سهیل موفق در کنار پویانمایی «ببعی قهرمان» به نمایش در می‌آید. اقتباسی دیگر در فجر 42 فیلمنامه فیلم «باغ کیانوش» اقتباس از کتابی با همین...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین کارگردانی جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جریان تولید فیلم‌های جنگی و دفاع مقدسی از دهه 60 در سینمای ایران کلید خورد، درست همزمان با دوران جنگ، سینمای ایران نیز شاهد ورود گونه جدیدی در خود بود که تا اوایل دهه 80 شکل و فرم روایت آن شامل رشادت‌ها و خلوص سربازان و فرماندهانی بود که در جنگ دیده می‌شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز چهار شنبه 18 بهمن‌ماه همزمان با هفتمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سه فیلم «آسمان غرب» و «ملکه آلیشون» به همراه اثر «نبودنت» به نمایش در می‌آید. شهیدان شیرودی و ادبیان روی پرده داستان این فیلم در روز‌های آغازین جنگ می‌گذرد. «آسمان غرب» با نگاهی متفاوت، رشادت، غیرت و میهن‌دوستی خلبان شهید علی‌اکبر شیرودی و دیگر همرزمانش...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش برندگان سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن جشنواره فیلم فجر در طول سال‌های مختلف برگزاری جشنواره فیلم فجر معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

5 روز از آغاز جشنواره گذشته و بحث بر سر ناقص بودن دو فیلم همچنان ادامه دارد؛ تهیه کننده «مجنون» راز انتخاب سجاد بابایی را فاش کرد.

خبرگزاری تسنیم

میرو از آن دسته آثاری است که پیام ارزشمند و محترمی در دل خود داشته اما در به تصویر کشیدن آن به زبان سینما موفق نبوده و به همین خاطر هم تاثیرگذاری لازم را ندارد.