یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیمرغ بلورین

سیمرغ بلورین

وب‌گاه خبر آنلاین

داستان زندگی شخصیت‌های معروف از سوژه‌های قابل توجه برای به تصویر کشیدن است. سینمای ایران هم تاکنون شخصیت‌های گوناگونی را بر پرده سینما به نمایش گذاشته که برخی موفق و تعدادی ناموفق بودند. برهمین اساس چهل‌ودومین جشنواره فیلم فجر نمایش دهنده برشی از زندگی 6 شخصیت مطرح در حوزه‌های مختلف است که از این جهت یک تجربه تازه برای جشنواره فجر محسوب می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: چهار انیمیشن در بخش ویژه چهل و دومین جشنواره فیلم فجر به نمایش درمی‌آیند تا ببینیم کدام یک می‌توانند بعدها و در زمان اکران مخاطبان را با خود همراه کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: مجید انتظامی (آهنگساز و رهبر پیشکسوت ارکستر) بعد از 10 سال دوری از عرصه سینما، موسیقی فیلم سینمایی «مجنون» را ساخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مجید انتظامی در تازه‌ترین فعالیت خود، موسیقی فیلم سینمایی «مجنون» را ساخت.

خبرگزاری تسنیم

مجید انتظامی در تازه‌ترین فعالیت خود، موسیقی فیلم سینمایی «مجنون» را ساخت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - برنده دو سیمرغ بلورین و یک دیپلم افتخار از ادوار مختلف جشنواره فیلم فجر، موسیقی متن فیلم سینمایی «معجزه پروین» را می‌سازد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط‌عمومی بنیاد سینمایی فارابی و بر اساس اعلام گروه سازنده فیلم سینمایی «معجزه پروین»، بهزاد عبدی به عنوان آهنگساز این اثر سینمایی معرفی شد. این هنرمند پیش از این، سیمرغ بلورین بهترین موسیقی متن را برای دو فیلم «آل» و «مزار شریف» در دوره‌های بیست و هشتم و سی و سوم و دیپلم افتخار بهترین موسیقی متن را برای فیلم «علفزار» در چهلمین جشنواره...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: سودای سیمرغ یکی از مهم ترین بخش‌های جشنواره فیلم فجراست،‌بخشی که در آن هرساله کارگردانان شناخته و جوان برای کسب سیمرغ بلورین فجر به رقابت می‌پردازند و حالا در این دوره از جشنواره فیلم فجر 22 کارگردان در بخش سودای سیمرغ باهم رقابت می‌کنند تا ویترین افتخاراتشان را پر کنند.

خبرگزاری تسنیم

پوستر یکی از مهم‌ترین عناصر هویت‌بخش به رویدادهای هنری و جشنواره فیلم فجر به عنوان مهم‌ترین آوردگاه سینمایی کشور از پوسترهای خاطره‌انگیزی برخوردار است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهرام رادان با انتشار یک استوری در پیج شخصی خود در اینستاگرام، یادی از درگذشت پدرش که دو سال از فوت او می گذرد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی «آبی روشن» منتشر شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی پروژه، با نزدیک شدن به جشنواره فیلم فجر، نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی «آبی روشن» به کارگردانی بابک خواجه‌پاشا و تهیه‌کنندگی سیدمحمدحسین میری منتشر شد. «آبی روشن» در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد و این روز‌ها آخرین مراحل پس‌تولید خود را سپری می‌کند. در این فیلم سینمایی بازیگرانی...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

«آبی روشن» در بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضور دارد و این روزها آخرین مراحل پس‌تولید خود را سپری می‌کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

نخستین تصویر از مهران غفوریان در فیلم سینمایی «آبی روشن» منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: نازنین بیاتی بعد از حضور در اولین فیلمش (دربند) تا به امروز یکی از بازیگران پرکار سینما و شبکه نمایش خانگی بوده، بازیگری که توانسته در نقش‌هایی که به او سپرده شده، موفق باشد. بیاتی این روزها علاوه بر فیلم سینمایی که روی پرده دارد؛ در سریال «هفت» بازی می‌کند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نازنین بیاتی در یک مصاحبه درباره حادثه ای که سر صحنه سریال هفت تجربه کرد، گفت: از قبل به من گفتند که چه مسیری بروم اما در طول راه ناگهان فرمان موتور از دستم رها شد و مسیر دیگری را رفتم اما ناگهان از روی موتور پرت شدم. خدا به من رحم کرد و آسیبی ندیدم.