یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

سیمرغ بلورین

سیمرغ بلورین

وب‌گاه خبر آنلاین

چهل و دومین جشنواره فیلم فجر در حالی مورد نقد منتقدان قرار گرفت که هنوز حدود 20 روز به شروع آن مانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «شماره 10» که قصه تنها فراری موفق از زندان در جنگ تحمیلی است، به اکران آنلاین تلوبیون رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جدیدترین تصویر منتشر شده از بهرام رادان سوژه کاربران فضای مجازی شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بهرام رادان عکس متفاوتی از خود را در صفحه شخصی خود منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: با اعلام اسامی فیلم های حاضر در چهل و دومین جشنواره فیلم فجر، بازار تحلیل و گمانه زنی درباره حاضران و البته غایبان جشنواره داغ شده است.

خبرگزاری تسنیم

اسامی 22 فیلم راه‌یافته به بخش سودای سیمرغ چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر روز گذشته در حالی اعلام شد که غیبت آثار شناخته شده محسوس است.

وب‌گاه خبر آنلاین

با اعلام اسامی 33 فیلم راه یافته به چهل و دومین جشنواره فیلم فجر شگفتی‌های جالبی نمایان شد، همچنین نقش پررنگ نهادهای دولتی پررنگ‌تر از قبل به چشم آمد.

خبرگزاری تسنیم

فیلم سینمایی شماره 10 محصول بنیاد سینمایی فارابی و به نویسندگی و کارگردانی حمید زرگرنژاد از پنج‌شنبه 21 دی ماه به شکل آنلاین و رایگان در تلوبیون اکران خود را آغاز می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

5 فیلم کوتاه برگزیده ایرانی، از بیستم دی ماه 1402 در سینما‌های هنر و تجربه در قالب یک فیلم سینمایی بلند اکران می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

5 فیلم کوتاهِ برگزیده ایرانی که در دوره‌های مختلفِ جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه تهران نیز حضور داشتند، از بیستم دی ماه 1402 در سینماهای هنر و تجربه در قالب یک فیلم سینمایی بلند؛ اکران می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فیلم سینمایی «خورشید آن ماه» به کارگردانی ستاره اسکندری تازه‌ترین فیلمی است که یک بازیگر زن بر کرسی کارگردانی آن تکیه زده است؛ تا به امروز کدام بازیگران زن چنین تجربه‌ای داشته‌اند؟ فرارو نوشت براساس آمار و ارقام در سال‌های اخیر، بازیگران زن کمتر به سمت فیلم‌سازی گرایش می‌کنند و اگر هم این تجربه را به کارنامه‌شان اضافه کنند، در حد یک یا دو فیلم خواهد بود. به زنده‌یاد شهلا ریاحی اولین...

خبرگزاری تسنیم

این روزها اخبار متعددی درباره فیلم‌های حاضر در چهل و دومین جشنواره بین‌المللی فیلم فجر منتشر می‌شود و بازار گمانه‌زنی ها در این زمینه داغ است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سریال «پوست شیر» به کارگردانی جمشید محمودی یکی از اتفاقات استثنایی در چرخه تولید سریال‌های خانگی بوده است که این روزها مقدمات ساخت اسپین‌آفی از آن، در جریان است. سریال پوست شیر در سال 1401 ساخته و پخش شد. سریال پوست شیر شاید به نوعی یک رنسانس در سریال‌های نمایش خانگی بود، سریالی که از پلتفرم فیلم‌نت پخش می‌شد تا قسمت آخر، محبوب و نفس‌گیر بود. حالا پشت صحنه سریال پوست شیر پخش شده است...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اجرای «همراه با خاطره‌ها» به رهبری مجید انتظامی و ارکستر ملی ایران به شهدای این حادثه تروریستی کرمان تقدیم شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

نظر کوتاهی است که از دل یک خبر کوتاه‌تر می‌آید؛ اما می‌تواند عمق نگاه و نحو مدیریت را نشان دهد. تیتر خبر را روزنامه کیهان نوشته است: «تحریمی‌ها را تحریم کنید»؛ آن‌هم در بخش اخبار ادبی و هنری. دقیق مشخص نیست که این‌یک دستورالعمل قطعی است یا فضاسازی برای تحمیل طرح و نقشه‌ای که از قبل برنامه‌ریزی‌شده؛ هرچه هست یک نگرش کلان را بی‌تعارف روشن می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان سینمایی سوره، فیلم سینمایی «عطرآلود» به کارگردانی هادی مقدم دوست، تهیه کنندگی یوسف منصوری و نویسندگی حسین حسنی، محصول سازمان سینمایی سوره در اولین حضور جهانی خود، به بخش رقابتی نهمین دوره جشنواره «آجانتا - الورا» در کشور هند راه یافت یافت. این فیلم سینمایی که در چهل و یکمین جشنواره فیلم فجر حضور داشت، در 5 بخش نامزد...