پنج‌شنبه 9 فروردین 1403

سینمای مستند

سینمای مستند

وب‌گاه خبر آنلاین

پرویزخان» را علی ثقفی به‌عنوان یک کارگردان فیلم‌اولی به سرانجام رسانده و بی‌تردید باید اصلی‌ترین برگ‌برنده‌اش را حضور سعید پورصمیمی در نقش اصلی آن دانست.

وب‌گاه خبر آنلاین

مستندهای «در گوشه»، «ماجرای سباستین بلین: ریباند» و «مادر همه دروغ‌ها» دوشنبه 23 بهمن ماه در سالن حقیقت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی اکران می‌شوند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، فیلم سینمایی «نپتون» به نویسندگی مرجان ساداتی، کارگردانی محمدابراهیم غفاریان و تهیه‌کنندگی سیاوش امین‌پور در 2 بخش سودای سیمرغ و نگاه نو چهل و دومین جشنواره بین المللی فیلم فجر حضور دارد و امروز سه‌شنبه 17 بهمن ماه در سانس اول سینمای رسانه روی پرده می‌رود. محمد ابراهیم غفاریان نزدیک به 22 سال سابقه فعالیت در سینما دارد، او در هنرستان سینما خوانده...

وب‌گاه خبر آنلاین

پوستر مستند «نیما و سهراب» ساخته حسین همایونفر (تولید مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی) رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر در حالی به پایان رسید که جنجال و حواشیِ روزهای پیشین اکران مردمی «بهشت تبهکاران» به برج میلاد آمد؛ خواهر شهید زین‌الدین با خبرنگاران «مجنون» را دید و رائد فریدزاده از شروع بازار فیلم گفت.

خبرگزاری تسنیم

5 روز از آغاز جشنواره گذشته و بحث بر سر ناقص بودن دو فیلم همچنان ادامه دارد؛ تهیه کننده «مجنون» راز انتخاب سجاد بابایی را فاش کرد.

وب‌گاه الف

در پنجمین روز از جشنواره چهل و دوم، سه فیلم و یک اثر پویانمایی به روی پرده رفت، فیلم‌هایی که توانست توجه اهالی رسانه را جلب کند.

وب‌گاه خبر آنلاین

سودابه بیضایی بازیگر سینما و تلویزیون با اشاره به حضورش در فیلم «میرو» که در بخش سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر حضور دارد، بیان کرد در این فیلم سینمایی نقش مادر متفاوتی را ایفا کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

تهیه‌کننده فیلم «مجنون» تاکید کرد حاج‌قاسم سلیمانی نقش بسزایی در ساخت این فیلم داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دومین نشست رسانه‌ای پنجمین روز از جشنواره فیلم فجر 42 با فیلم سینمایی «مجنون» رقم خورد.

خبرگزاری تسنیم

دومین نشست خبری در پنجمین روز از این دوره جشنواره فیلم فجر پس از اکران فیم مجنون با حضور اصحاب رسانه و برخی از عوامل فیلم برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، یکی از مولفه‌های مهمی که در سینمای ایران به ویژه طی سال‌های اخیر به واسطه حضور مجموعه‌های فرهنگی هنری خارج از بدنه دولت از جمله حوزه هنری سازمان تبلیغات اسلامی و سازمان هنری رسانه‌ای اوج در قالب موثر و با کیفیت تری پیش روی مخاطبان قرار گرفته، پرداخت دقیق‌تر و موشکافانه‌تر به شهدای دوران انقلاب و دفاع مقدس در عرصه‌های مختلف بوده است. یک بازنمایی...

خبرگزاری تسنیم

4 فیلم سینمایی و انیمیشن در پنجمین روز جشنواره فیلم فجر در برج میلاد به نمایش درمی‌آید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، امروز دوشنبه 16 بهمن‌ماه همزمان با پنجمین روز از برگزاری چهل و دومین دوره جشنواره فیلم فجر، سه فیلم «آپاراتچی»، «مجنون» و «بهشت تبهکاران» به همراه پویانمایی «رویاشهر» به نمایش در می‌آید. نقاش ساختمان در آرزوی سیمرغ فجر فیلم «آپاراتچی» که یک کمدی نوستالژیک است، درباره عشق و دلدادگی به هنر و سینما است. ماجرا این فیلم که به کارگردانی قربانعلی طاهرفر...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از ستاد خبری جشنواره، امیر عبدالحسینی دبیرکل جشنواره شانزدهم تجسمی فجر با صدور احکامی مجزا محمد حمیدی‌مقدم را به عنوان دبیر و احمد الستی، سیدعلی میرفتاح و مهرداد اسکویی را به عنوان داوران بخش فیلم‌های مستند هنر‌های تجسمی این رویداد هنری معرفی کرد. محمد حمیدی‌مقدم دارای مدرک کارشناسی ارشد سینما از دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر است. او...