دوشنبه 9 مهر 1403

سیگنال بلینکن به بازار ارز ایران / پیش‌بینی قیمت دلار امروز 2 مرداد 1402

وب‌گاه اقتصاد نیوز مشاهده در مرجع
سیگنال بلینکن به بازار ارز ایران / پیش‌بینی قیمت دلار امروز 2 مرداد 1402

فعالان بازار باور دارند در صورتی که در روز جاری دلار پایین تر از 48 هزار و 200 تومان برود احتمال عقب نشینی تا 47 هزار و 900 تومان وجود دارد، با این حال عده ای می گفتند احتمالا در کف قیمتی 48هزار تومان رنج خواهد شد.

به گزارش اقتصاد نیوز، بازار ارز تهران دیروز شاهد نوسان کاهشی نرخ دلار بود. اسکناس آمریکایی عصر دیروز در حدود 48 هزار و 300 تومان به فروش رسید. در معاملات پشت خطی دیشب هم نرخ دلار در همین محدوده به فروش رسید.

سیگنال بلینکن‌به بازار ارز ایران

شب گذشته اظهارات جدید وزیر خارحه آمریکا درباره توافق با ایران مورد توجه بازیگران ارزی قرار گرفت. معامله گان افزایشی می گفتند بلینکن گفته مقامات ایالات متحده درباره توافق هسته ای با مقامات تهران مذاکره‌ای نمی‌کنند، ایالات متحده به هیچ وجه به توافق نزدیک نیست و حتی در محیطی که برای مکالمه در مورد برنامه هسته‌ای تهران مناسب باشد هم نیست. در مقابل برای کاهشی‌های بازار صحبت بلینکن که گفته دیپلماسی بهترین راه حل برای بحران ایران است، مهم بود.

پیش بینی قیمت دلار

فعالان بازار باور دارند در صورتی که در روز جاری دلار پایین تر از 48هزار و 200تومان برود احتمال عقب نشینی تا 47هزار و 900تومان وجود دارد، با این حال عده ای می گفتند احتمالا در کف قیمتی48هزار تومان رنج خواهد شد.

همچنین بخوانید