سه‌شنبه 3 مهر 1403

سیگنال وزیر پیشنهادی صمت به بازار مسکن: ساخت 1 میلیون خانه در سال؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟ + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
سیگنال وزیر پیشنهادی صمت به بازار مسکن: ساخت 1 میلیون خانه در سال؛ موافقان و مخالفان چه گفتند؟ + فیلم

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی صلاحیت سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت دولت سیزدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شروع شد. سید رضا فاطمی امین در سال 1353 در شاهرود به دنیا آمده و در حال حاضر به همراه خانواده اش در مشهد زندگی می‌کند. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در سال 1371 در رشته الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد شروع کرد و دکتری مدیریت راهبردی...

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجو، جلسه بررسی صلاحیت سید رضا فاطمی امین به عنوان وزیر پیشنهادی صنعت معدن و تجارت دولت سیزدهم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی شروع شد.

سید رضا فاطمی امین در سال 1353 در شاهرود به دنیا آمده و در حال حاضر به همراه خانواده اش در مشهد زندگی می‌کند. وی تحصیلات دانشگاهی خود را در سال 1371 در رشته الکترونیک دانشگاه فردوسی مشهد شروع کرد و دکتری مدیریت راهبردی دانش دارد. بعد از اتمام تحصیلات به یکی از فعالان اجتماعی و سرشناس مدیریتی کشور تبدیل شد که سوابق اجرایی بسیار زیادی را در کارنامه فعالیت‌های خود دارد.

از سوابق اجرایی او می‌توان به عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع و معادن کشور، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت، رئیس ستاد تحول صنایع و معادن و مشاور و مدیر سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های آستان قدس رضوی اشاره کرد و جدیدترین سمتی که بر عهده ویقرار گرفته است قائم مقام آستان قدس رضوی می‌باشد که توسط رئیسی به این سمت منصوب شده است و جایگزین بختیاری شد.