دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش متوسط ارزش معاملات خرد و کاهش شدت خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل و شاخص هم وزن با ریزش همراه بود.

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: معاملات هفته گذشته بازارهای داخلی همراه باکاهش نرخ دلار در ابتدای هفته و اوج‌گیری مجدد آن در اواسط هفته دنبال شد تا بازارها با یک سردرگمی مواجه باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در پایان معاملات روز پنجشنبه 3 آبان 1402 شاخص کل بورس با افزایش 1732 واحدی همراه شد. در پایان معاملات روز پنجشنبه 3 آبان 1402 شاخص کل بورس با افزایش 1732 واحدی همراه شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری که گذشت، شاخص کل بورس با کاهش 1.06 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 2 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در هفته بد بازار سرمایه، تک‌سهم‌هایی هم به دور از فضای عمومی بازار تاختند و کام سهامدار را شیرین کردند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، سوم آبان) بعد از چند روز روند نزولی، با یک‌هزار و 734 واحد افزایش به ارتفاع 2میلیون و 2هزار واحدی رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

اگرچه همانند چند روز گذشته بازارگردان ها از فعالیت در سمت فروش منع شده بودند اما همچنان وضعیت بازار سرمایه رکودی است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص بورس تهران با آن که دقایقی را زیر سطح 2 میلیونی به سر برد، اما در نهایت از سقوط به زیر این مرز مهم رهید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: معاملات امروز بازار سهام با تعادل در عرضه و تقاضا همراه بود و در نهایت نوسان زیادی را در بورس شاهد نبودیم.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با هزار و 732 واحد افزایش معادل 9 صدم درصد به دو میلیون و دو هزار و 73 واحد رسید. شاخص هم وزن نیز با 582 واحد افزایش معادل 9 صدم درصد در محدوده 676 هزار و 727 واحد قرار گرفت. نمادهای فولاد، بوعلی، ومعادن، شپنا، فملی و فارس از نمادهای تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. اما نماد حکشتی با تاثیر منفی از افزایش...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با هزار و 732 واحد افزایش معادل 9 صدم درصد به دو میلیون و دو هزار و 73 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در انتهای بازار، شاخص کل بورس با افزایش هزار و 733 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 2 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری فارس