دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه عرشه آنلاین

باتوجه به افت شاخص بورس در روزهای گذشته، پیش‌بینی‌ها از روند بازار بورس در زوهای آینده چگونه خواهد بود؟ بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته جاری روند متفاوتی از روز‌های گذشته درپیش گرفت و با افت شاخص مواجه شد. از ابتدای هفته بازار تحت تاثیر جلسه ارزیابی دارایی‌ها مثبت شد و فعالان بازار سرمایه را نسبت به آینده بازار خوشبین کرد. اما همانطور که توسط برخی کارشناسان پیش‌بینی میشد خیلی زود...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در هفته کاری که گذشت، شاخص کل بورس با افزایش 5.37 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 171 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران پس از 8 روز صعود متوالی، امروز ریزش کرد.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه پس از هشت روز افزایش، در آخرین روز کاری هفته جاری با 5452 واحد افت مواجه شد و شاخص کل به رقم دو میلیون و 171 هزار واحد رسید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس با افت 5452 واحدی به ارتفاع 2 میلیون و 171 هزار و 51 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 426 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام خارج شد و تنها 42 درصد بازار، وضعیت مثبت را شاهد بود.

وب‌گاه گسترش

در تاریخ 15 آذر ماه 1402، بازار سهام به همراه یک ریزش 5452 واحدی به پایان رسید. در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس به سطح 2 میلیون و 171 واحد رسید. در تاریخ 15 آذر ماه، بازار بورس با شروعی ریزشی مواجه شد و بسیاری از نمادهای بورسی قیمت خود را کاهش دادند. این وضعیت باعث شد که بسیاری از نمادها رنگ قرمز را به خود بگیرند که نشانگر کاهش قیمت آنها است. معاملات در این روز با شروع نزولی آغاز...

خبرگزاری تسنیم

بازار سهام در آخرین روز کاری هفته با توجه به کاهش ارزش معاملات به زیر 6 هزار میلیارد تومان در نهایت با ریزشی 5400 واحدی به کار خود پایان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 5 هزار و 452 واحد کاهش معادل 25 صدم درصد به دو میلیون و 171 هزار و 51 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با کاهش 5 هزار و 452 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 171 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز چهارشنبه (15 آذر) 972 واحد افزایش یافت و در ارتفاع 2 میلیون و 177 هزار واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 11 هزار و 307 واحد همراه شد.