دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاهد مازاد عرضه و رشد صف‌های فروش در بازار سهام بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صندوق سهامی یکی از انواع صندوق‌های سرمایه‌گذاری است که با توجه به ماهیت و البته مدیریت حرفه‌ای آن امکان کسب بازدهی بالاتر از شاخص را برای سرمایه‌گذاران فراهم می‌کند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: برای دومین بار در دو هفته اخیر با رسیدن عدد شاخص به محدوده دو میلیون واحد، شاهد سفارش‌های حمایتی در بازار بودیم.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه نسبت به دیروز کاهش داشت و با افت حدود 7000 واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و 23 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه آخرین روز کاری هفته را با ریزشی 7600 هزار واحدی به اتمام رساند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه نسبت به دیروز کاهش داشت و با افت حدود 7000 واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و 23 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با ریزش 7 هزار و 696 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 23 هزار و 548 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 7 هزار و 698 واحد کاهش معادل 38 صدم درصد به دو میلیون و 23 هزار و 546 واحد رسید.

وب‌گاه گسترش

بورس امروز با افزایش فشار فروش کار خود را آغاز کرده است و تقاضای بالای روز گذشته امروز در بورس ادامه‌دار نبوده است. شاخص کل بورس تا این لحظه از معاملات با ریزش 0.21 درصدی همراه بوده است و به سطح 2 میلیون و 26 هزار واحدی رسیده است. نماد وبملت بیشترین تاثیر مثبت بر روی شاخص کل و خودرو و تگستر بیشترین تاثیر منفی را بر روی شاخص کل گذاشتند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات با کاهش هزار و 556 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 29 هزار واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران امروز توانست به مسیر صعودی خود ادامه دهد اگرچه شاهد کاهش نسبی تقاضا در برخی صنایع و سهم بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ بورس تهران امروز توانست به مسیر صعودی خود ادامه دهد اگرچه شاهد کاهش نسبی تقاضا در برخی صنایع و سهم بودیم. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ به گزارش عررشه آنلاین؛ بورس تهران امروز نیز روندی متعادل و مثبت را در پیش گرفت و کارشناسان دلایل متعددی را برای این روی...

وب‌گاه خبر آنلاین

اقتصادآنلاین نوشت: بورس تهران امروز تحت تاثیر معاملات شرکت‌های گروه فرآورده‌های نفتی و شیمیایی‌ها، روز سبزی را پشت سر گذاشت. با این حال اما حجم معاملات کمتر از دیروز بود و تراز پول حقیقی هم منفی شد. برخی اهالی بازار با توجه به رکود حاکم بر معاملات، معتقدند چنین رشدهایی که تنها معطوف به شاخص کل است اما نمی‌تواند حجم و ارزش معاملات خرد را افزایش دهد و ورود پول را رقم بزند، بیشتر شبیه...