دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس در پایان معاملات امروز با رشد 2,263 واحدی، به 2,069,800 واحد رسید.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز با رشد هزار و 84 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 68 هزار و 622 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه گسترش

بازار سهام پس از دو هفته صعودی که در شهریورماه تجربه شد، مدتی‌ست در فاز درجا زدن همراه با تمایل بیشتر برای کاهش، قرار گرفته است. با این حال حاصل جریان معاملات روز دوشنبه، سبزفامی نقشه بازار بود. با این وجود هنوز به نظر نمی‌رسد تغییر بنیادینی در شرایط بازار رخ داده باشد. پس از تعطیلی میان هفته، بورس در روز چهارشنبه چه سرنوشتی خواهد داشت؟ سوال مهمی که ذهن سهامداران و اهالی بازار سرمایه...

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران با واکنش سیاستگذاران به چالش‌های اخیر با شرایط بهتری همراه شد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ بورس تهران با واکنش سیاستگذاران به چالش‌های اخیر با شرایط بهتری همراه شد. بورس فردا چگونه خواهد بود؟ به گزاررش عرشه آنلاین، بورس تهران در سومین روز از دومین هفته مهر ماه با شرایط بهتری نسبت به روزهای گذشته همراه بود و صحبت سیاستگذاران در رابطه با رفع چالش‌های تکراری توانست مانع از ریزش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران با رشد 363 واحدی روز دوشنبه هفته جاری را به پایان برد و ارزش معاملات بعد از پذیره نویسی‌ها چند روز گذشته دوباره به مدار کاهشی بازگشت و ارزش معاملات در روز دوشنبه هفته جاری در محدوده‌های 2700 میلیارد تومان بود عددی که برای روز یکشنبه بیش از 6 هزار میلیارد تومان ثبت شده بود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 10 مهر ماه) با 372 افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 67 هزار و 537 واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات کل بازار سهام به 189 هزار و 127 میلیارد تومان رسید. ارزش معاملات اوراق بدهی در بازار ثانویه 182 هزار و 144 میلیارد تومان بود که 96 درصد از ارزش کل معاملات بازار را در این روز شامل می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: شاهد قطار گزارش ماهانه شرکت‌ها در کدال هستیم، با آمدن گزارشات فصلی اوضاع فروش و سود و تغییرات خیلی از شرکت‌ها تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با افزایش 359 واحد همراه شد.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس در معاملات امروز بازار سرمایه رشد اندکی داشت و با افزایش 359 واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و 67 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران امروز رشد اندکی داشت و با افزایش 359 واحدی نسبت به روز گذشته روی دو میلیون و 67 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افزایش 359 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 67 هزار و 524 واحدی قرار گرفت.