دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

برخلاف انتظار در روزی که شاخص‌های تالار شیشه‌ای، سرعت خود روی ریل نزول را افزایش داده بودند، افزایش حجم و ارزش معاملات در کنار توقف جریان خروج سرمایه حقیقی‌ها خبر از رخ دادن اتفاقاتی در بورس تهران می‌دهد. اتفاقاتی که شاید خبر آن در روزهای آتی به بازار مخابره شود. آن‌طور که از شرایط بازار برمی‌آید، روند رکودی دو هفته پایانی تابستان، دامن‌گیر پاییز نیز شده است. دومین هفته مهرماه در حالی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با افت همراه شد و شاخص کل بورس تهران با منفی 13 هزار واحدی به محدوده 2 میلیون و 84 هزار واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز این رویه را داشت و با افت 3 هزار و 300 واحدی کار را تمام کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با افت همراه شد و شاخص کل بورس تهران با منفی 13 هزار واحدی به محدوده 2 میلیون و 84 هزار واحدی رسید. شاخص هم وزن نیز این رویه را داشت و با افت 3 هزار و 300 واحدی کار را تمام کرد. بازار بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز جاری با افت همراه شد و شاخص کل بورس تهران با منفی 13 هزار واحدی به محدوده 2 میلیون و 84 هزار واحدی رسید....

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز دو نماد بزرگ بازار در دو سمت متفاوت قرار گرفتند. فارس بر شاخص اثر مثبت داشت اما فملی بیشتر اثر کاهنده را بر نماگر اصلی بازار سهام داشت.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، هشتم مهر ماه) 13 هزار و 426 واحد افت داشت و در ارتفاع 2 میلیون و 84 هزار و 550 واحد ایستاد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار سهام امروز از نیمه دوم معاملات با فشار فروش مواجه شد و سهام کوچک و بزرگ بازار با ضعف تقاضا همراه بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه 288 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سهام و حق تقدم خارج شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات روز شنبه هشتم مهر ماه 1402، شاخص کل بورس تهران 13 هزار و 399 واحد نسبت به روز کاری گذشته صپایین‌تر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 84 هزار و 576 واحد رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران امروز با افت 13 هزار واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 84 هزار و 576 واحد قرار گرفت. نمادهای فملی، فولاد، شبندر، وبملت و شپنا نمادهایی بودند که بیشترین اثر را در سقوط شاخص کل بورس داشتند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با کاهش 13 هزار و 400 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 84 هزار و 576 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 820 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 98 هزار و 797 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در روز انتهایی معاملات هفته اول مهر ماه با رشد تراز شاخص کل و هم‌وزن بورس تهران مواجه بود. افزایش تراز شاخص کل بورس تهران در حالی به ثبت رسید که در شش روز معاملاتی قبل از چهارشنبه، ریزش این شاخص متداوم بود.