دوشنبه 16 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: انتظار می‌رود که شاخص کل بورس بعد از مدتی درجا زدن به سمت اهداف پیش روی خود حرکت کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر روند خروج سرمایه از بورس تهران تداوم داشت و شاهد خروج پول حقیقی در چهار روز معاملاتی این هفته بودیم.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در جریان معاملات روز چهارشنبه عملاً تغییر خاصی را به چشم ندید و با مثبت شدن 249 واحدی این نشان از سکوت معاملاتی در بازار بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات این هفته با کاهش متوسط ارزش معاملات خرد و تداوم خروج جریان پول حقیقی از سهام مواجه بود. در این هفته تراز شاخص کل بیش از دو برابر تراز شاخص هم وزن ریزش کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با کاهش 1.10 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 97 هزار واحدی ایستاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جدیدترین قیمت سهام عدالت 490 و 532 هزار تومانی امروز 5 مهر 1402 را می‌توانید در گزارش زیر مشاهده کنید. سهام عدالت گونه‌ای یارانه است که بنابر نظر دولت نهم (ریاست جمهوری محمود احمدی‌نژاد)، از طریق شرکت‌های تعاونی عدالت استانی به مشمولان آن واگذار می‌شود. دولت، هدف از عرضه سهام عدالت را گسترش سهم بخش تعاون در اقتصاد ایران اعلام کرده‌است. در واقع پشتیبانی از سهام عدالت توسط شرکت‌ها و کارخانجات...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران امروز با رشد 20 درصدی ارزش معاملات خرد و بازگشت این معیار به سطح 4 همتی مواجه بود. روند معاملات روز جاری با رشد شاخص‌های سهامی، شاهد کاهش شدت فرار سرمایه حقیقی بود.

وب‌گاه الف

شاخص کل بورس امروز برخلاف روزها و هفته گذشته روند صعودی داشت و با افزایش ناچیزی در آخرین روز این هفته مواجه شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، پنجم مهر ماه) 250 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 97 هزار و 977 واحدی ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 249 واحد افزایش معادل یک صدم درصد به دو میلیون و 97 هزار و 977 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی را صندوق‌های با درآمد ثبات شاهد بودند.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 249 واحد افزایش معادل یک صدم درصد به دو میلیون و 37 هزار و 977 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 250 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 97 هزار و 977 واحدی قرار گرفت.