سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با 21 هزار و 307 واحد کاهش معادل 99 صدم درصد به دو میلیون و 129 هزار و 667 واحد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص کل بورس پس از 10 روز معاملاتی ریزش کرد و به سطح 2 میلیون و 129 هزار و 705 واحد رسیده است.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه پس از چند روزی که به واسطه ی تغییر نرخ تسعیر محصولات پتروشیمی، روند صعودی به خود گرفته بود، روز جاری را با افتی 21 هزار واحدی به کار خود پایان داد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

شاخص کل بورس با ریزش بیش از 11 هزار واحدی کار خود را آغاز کرده است.

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس با ریزش بیش از 11 هزار واحدی کار خود را آغاز کرده و تا 21300 واحد ریزش کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی تهران، تصمیم ارزی بانک مرکزی و اصلاح نرخ خوراک صنایع را به عنوان 2 اقدام مهم دولت سیزدهم در بهبود روند بورس معرفی کرد و گفت: اتخاذ این تصمیمات برای کلیت بازار سرمایه مهم است و باعث ایجاد تاثیر مثبت بر روی شاخص کل بورس می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با افت 470 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 150 هزار و 504 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: با توجه به رسیدن شاخص کل به مقاومت مهم محدوده 2.150.000 تا 2.250.000 واحد و همچنین شرایط تکنیکالی آن در «ابرکومو» احتمالا در هفته پیش رو شرایط آرام و بدون تغییری از نظر روند را شاهد باشیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کمتر از 15 روز دیگر به پایان تابستان 1402 باقی مانده است و بازده بورس تهران در این سه ماه دوم سال جاری در محدوده صفر و حتی منفی هم قرار گرفته است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار دلار در هفته اخیر با انتشار برخی اخبار چالش برانگیز سیاست خارجی نوسانی صعودی را تجربه کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

اکو ایران نوشت: کمتر از 15 روز دیگر به پایان تابستان 1402 باقی مانده است و بازده بورس تهران در این سه ماه دوم سال جاری در محدوده صفر و حتی منفی هم قرار گرفته است. ابتدای تابستان 1402 رقم شاخص کل حوالی 2 میلیون و 168 هزار واحدی بود و در نیمه‌های شهریور ماه این رقم به حوالی 2 میلیون و 150 هزار واحدی رسیده است. این در حالی است که با توجه تغییر مبنای نرخ تسعیر قیمت خوراک و قیمت پایه محصولات...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دولت سیزدهم و تصمیمات آن - فارغ از درست یا غلط بودن این تصمیمات - از ریسک‌های اصلی بازار سرمایه است، از این رو نمی‌توان انتظار جهش قابل توجهی در ورود سرمایه یا حجم معاملات داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این هفته شاخص کل بورس تهران به صعود ادامه داد و به نیمه کانال 2.1 میلیونی رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران در جریان معاملات شاهد افزایش تراز شاخص‌های سهامی با تغییر نرخ ارز مبنای محاسباتی قیمت خوراک و قیمت پایه محصولات شرکت های پالایش نفت و پتروشیمی در بورس های کالایی بود. معاملات این هفته نیز با دومین خبر حمایتی از زنجیره پترو پالایشی کشور از رکود خارج نشده است.