سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه عرشه آنلاین

اوزارت کشاورزی: کل پول گندم‌کاران تأمین و تا 10 روز آینده پرداخت خواهد شد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اهالی بازار سهام عنوان می‌کنند تا زمانی که ارزش معاملات در اعداد و ارقام بالاتر ثبت نشود بازار در این وضع رنج‌های مثبت و منفی خواهد ماند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران شهریور ماه خود را با رویه مثبتی آغاز کرده است و شاخص کل توانست از پس مقاومت میانگین 55 روزه را از سر راه بردارد و به اعداد و ارقام بالاتری برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز نمادهای شاخص ساز بورس تهران با ورود پول حقوقی مواجه بودند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه تعداد 289 نماد مثبت و 505 نماد منفی به کار خود پایان دادند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام منفی شد و 517 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 11 شهریور ماه) با یک هزار و 18 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 105 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در معاملات روز شنبه یازدهم شهریور 1402، شاخص کل بورس تهران هزار و 18 واحد نسبت به روز کاری گذشته بالاتر ایستاد و به سطح 2 میلیون و 105 هزار و 702 واحد رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با هزار و 18 واحد افزایش معادل 5 صدم درصد به دو میلیون و 105 هزار و 702 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد هزار و 19 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 105 هزار و 702 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری مهر

انتظار می رود شاخص کل بورس در معاملات این هفته روند متعادل و آرامی را طی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، دولت سیزدهم در حوزه اقتصاد کلان اقداماتی داشته که ظاهر شدن نتایج آن در کف بازار زمانبر است، اما نتایج آن در مثبت شدن شاخص‌ها و رونق گرفتن تولید بسیار تاثیر خوبی داشته است. انتشار این اقدامات و نتایج آن از توان این صفحه خارج است بنابراین به ارائه یک فهرست خلاصه از برخی شاخص‌ها بسنده می‌شود. دولت سیزدهم در زمانی سر کار آمد که کشور با کسری بودجه 480...

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس با رشد 5200 واحدی مواجه شده و شاهد دست به دست شدن سهام در معاملات امروز هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 3 هزار و 893 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 108 هزار و 576 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: برای اینکه این روند صعودی شاخص کل بورس ادامه دار باشد نیازمندیم حجم معاملات خرد در بازار سرمایه بالای 6 هزار میلیارد تومان ثبت شود در نتیجه اگر حجم معاملات کاهش پیدا کند شاهد اصلاح مجدد شاخص کل خواهیم بود.