سه‌شنبه 17 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روز دوشنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام پس از 2 روز بار دیگر مثبت شد و 214 میلیارد تومان پول حقیقی به بازار سهام وارد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس بورس گفت: امروز صندوق‌های سهامی شاهد بیشترین میزان ورود نقدینگی افراد حقیقی بودند و بازار با تزریق نقدینگی افراد حقیقی همراه بود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو؛ شاخص هم وزن نیز با 7 هزار و 263 واحد افزایش معادل یک و دو صدم درصد در محدوده 720 هزار و 903 واحد قرار گرفت. نماد‌های تاپیکو، شستا، شپنا، فولاد، نوری، شبندر و شتران از نماد‌های تاثیر گذار مثبت بر شاخص کل بورس بودند. نماد‌های تکاردان، شستا، شپنا، ثامان، خگستر، خودرو و شتران هم از نماد‌های پرتراکنش با تاثیر مثبت بر بازار سهام بودند. شاخص کل فرابورس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با تغییر نرخ تسعیر خوراک و محصولات پایه پتروشیمی‌ها و پالایشی‌ها از 28 هزار و 500 تومان به نرخ مرکز مبادله، سهام اغلب این شرکت‌ها در بورس تهران سبزپوش شدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 13 شهریور) با 24 هزار و 493 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 136 هزار واحد ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه) بازار سهام، با 24 هزار و 495 واحد افزایش معادل یک و 16 صدم درصد به دو میلیون و 136 هزار و 142 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 24 هزار و 494 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 136 هزار و 142 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس در ابتدای معاملات امروز رشد 9 هزار واحدی را شاهد بوده است، در یک ساعت و 2 دقیقه‌ای که از بازار می‌گذرد ارزش معاملات خرد عدد 1,677 میلیارد تومان را به ثبت رسانده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 331 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 111 هزار و 980 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

علی استادهاشمی به سمت ریاست کل بیمه مرکزی ایران منصوب شد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

شاخص بورس کل چند روزی است که در همین محدوده‌های 2.1 میلیون واحدی قرار گرفته است و بازار در مسیر فرسایشی ایستاده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در یک ساعت پایانی بازار امروز نمادهای گروه فرآورده‌های نفتی همچون شپنا، شبندر، شتران، و شبریز رخ مثبت‌تری را نسبت به سایر نمادها و گروه‌های بازار داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مجموع ارزش صف‌های خرید با افت 14 درصدی نسبت به روز کاری قبل به 303 میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با کاهش 12 درصدی به 337 میلیارد تومان رسید.