چهارشنبه 18 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه گسترش

بورس امروز در حالی کار خود را آغاز کرد که یک هفته بسیار سخت را پشت سر گذاشته بود و بسیاری از نمادها حتی تا 15 درصد از قیمت خود را از دست داده بودند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امروز نمادهای فارس، کگل و ومعادن نمادهای قرمزپوش بورس بودند که بیشترین اثر را در افت شاخص کل بورس داشتند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

درصورتی‌که بازار فردا نیز همچون امروز منفی به کار خود پایان دهد نشان از آن است که بازار به سطح دیگری از محدوده حمایتی قرار است واکنش نشان دهد و این موضوع چیزی از محدوده حمایتی ایجاد شده برای شاخص بورس تهران کم نخواهد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

یک سناریوی بدتر این است که شاخص بورس تهران ظرف یک هفته آینده این محدوده حمایتی ایجاد شده را از دست بدهد که باید گفت نه‌تنها شاخص به سمت اعداد و ارقام پایین‌تر حرکت می‌کند بلکه برگشت به سمت مسیر صعودی کار بسیار دشواری خواهد بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاخص کل بورس تهران در 90 دقیقه ابتدایی بیش از 9 هزار واحد رشد کرد. اما پس از آن نزول کرد و در نهایت پایین‌تر از سطح روز معاملاتی قبل ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز شنبه خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای هشتین روز متوالی منفی شد و 278 میلیارد تومان پول حقیقی از بازار سهام خارج شد.

خبرگزاری مهر

امروز بازار سرمایه از یک صعود به یک نزول تغییر جهت داد اما نمادهای پرتقاضای نیز در بازار با عرضه مواجه نشدند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 24 تیر) با 513 واحد کاهش، در ارتفاع 2‌میلیون و 70 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: در معاملات امروز بازار سرمایه حدود 302 میلیارد تومان نقدینگی افراد حقیقی از بازار سرمایه خارج شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (شنبه) بازار سهام، با 513 واحد کاهش معادل 2 صدم درصد به دو میلیون و 70 هزار و 889 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با یک چرخش از مثبت باز هم به سمت منفی رفت.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در انتهای بازار شاخص کل بورس با اُفت 514 واحدی در تراز 2 میلیون و 70 هزار و 889 واحدی ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

بازار سهام اولین روز کاری هفته را اگرچه مثبت آغاز کرد اما رفته رفته با فشار عرضه ها نهایتا شاخص کل منفی به کار خود پایان داد.