پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (دوشنبه، 11 اردیبهشت) با یک هزار و 299 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 480 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

در روزی که اکثر سهام بزرگ بازار متعادل معامله شدند، شاخص هم وزن صعودی 8 هزار واحدی را تجربه کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 9 هزار و 138 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 488 هزار و 479 واحدی قرار گرفت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

توصیه ای که کارشناسان بازار دارند این است که فعلا افرادی که سهام در پرتفوی خود دارند، به خاطر احتمال ایجاد یک اصلاح، سهام خود را نفروشند چراکه ممکن است بازار همچنان بالا برود و آن ها از ادامه رشد، عقب بیفتند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اینکه بازار با شتاب زیادی در حال رشد است نباید باعث شود سرمایه گذاران جانب احتیاط را رعایت نکنند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سرمایه گذاری در صندوق‌های سهامی برای آن دسته از سرمایه‌گذاران ریسک‌پذیری مناسب است که به دلیل مشغله فراوان زمان کافی برای بررسی و تحلیل وضعیت بازار ندارند، اما نمی‌توانند از سود این بازار نیز چشم پوشی کنند.

وب‌گاه گسترش

بورس تهران امروز توانست با رشد نزدیک به دو درصدی، فاصله خود تا مرز 2.5 میلیون واحدی را به حداقل برساند. بورس فردا چگونه خواهد بود؟

خبرگزاری مهر

شاخص کل بورس امروز با رشد بیش ز 40 هزار واحدی مواجه شده که نشان می دهد بازار در یک روند صعودی مستمر است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز 10 اردیبهشت سرانه خرید افراد حقیقی 29 میلیون و 100 هزار تومان و سرانه فروش افراد حقیقی نیز 29 میلیون و 800 هزار تومان ثبت شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شاخص کل بازار سهام دومین روز کاری هفته را با رشدی 40 هزار واحدی به پایان رساند و خود را به ارتفاع 2 میلیون و 500 هزار واحدی نزدیک تر کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با شکست قدرتمند سطح 127 درصدی فیبوناچی موج قبلی توسط شاخص کل ، تکنیکالیست ها معتقد هستند که شاخص می تواند به اعداد و ارقام بالاتری برسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

شرکت مدیریت سرمایه گذاری امید اعلام کرد گزارش توجیهی افزایش سرمایه بر مبنای صورت‌های مالی شش ماهه در سامانه کدال انتشار گردیده که پس از بروز رسانی بر مبنای اطلاعات صورت‌های مالی و دریافت گزارش حسابرس، اطلاعیه مربوطه در سامانه کدال انتشار خواهد یافت.

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه) بازار سهام، با 40 هزار و 879 واحد افزایش معادل یک و 68 صدم درصد به دو میلیون و 479 هزار و 431 واحد رسید.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (یکشنبه، 10 اردیبهشت) با 40 هزار و 821 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 479 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 40 هزار و 811 واحدی در تراز 2 میلیون و 479 هزار و 364 واحدی ایستاد.