پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری فارس

وب‌گاه عرشه آنلاین

بازار سرمایه در نخستین روز کاری خود در هفته جاری روزی سبزرنگ را پشت سر گذاشت و شاخص کل بورس توانست بیش از 20 هزار واحد افزایش یابد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (شنبه، 16 اردیبهشت ماه) با 20 هزار و 559 واحد افزایش در ارتفاع 2 میلیون و 535 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 20 هزار و 559 واحدی در تراز 2 میلیون و 535 هزار و 234 واحدی ایستاد.

خبرگزاری تسنیم

شاخص کل بازار سهام با صدر نشینی خودرویی و بانکی ها همچنان به روند صعودی خود ادامه می دهد.

وب‌گاه مشرق نیوز

بورس هفته اخیر توانست مهم‌ترین مقاومت پیش روی خود را از میان بردارد. ورود شاخص کل بورس به کانال جدید 2.5 میلیون واحدی نشان می‌دهد هنوز بورس جای رشد فراوان دارد.

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه مشرق نیوز

براساس اسناد منتشر شده در سایت کدال، شرکت بورس در زمینه خرید و نگهداری ماینر در ساختمان سعادت‌آباد تخلف کرده است

وب‌گاه دنیای اقتصاد

ارزش معاملات خرد هفته به هفته در حال افزایش است و هرچه می گذرد، رکورد ارزش معاملات خرد بالاتر می رود. این هم اتفاقی مثبت محسوب می شود که امیدواری به ادامه رشد بورس را افزایش می دهد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با رشد 12 هزار و 872 واحدی در ارتفاع 2 میلیون و 527 هزار و 546 واحدی قرار گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: شاخص کل به نزدیکی محدوده مقاومتی 2.6 میلیون تا 2.7 میلیون واحد رسیده است. با رسیدن به این محدوده احتمال واکنش و اصلاح وجود دارد اما با توجه به فشار خریداران در روند صعودی اخیر، اصلاح مورد نظر نباید خیلی عمیق باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روز چهارشنبه شاخص کل بورس تهران نوسان زیادی داشت و در نهایت افت کرد. شاخص در 10 دقیقه ابتدایی رشد 8 هزار واحدی داشت و پس از آن نزول کرد و تا ساعت 10، رشد 10 دقیقه ابتدایی را از دست داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: روند صعودی شاخص کل بورس تهران در آخرین روز معاملاتی هفته متوقف شد، این در حالیست که شاخص هم وزن به صعود ادامه داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته اخیر، شاخص کل بورس تهران در روز شنبه صعود 73 هزار و 257 واحدی داشت. روز یکشنبه نیز شاخص 40 هزار و 850 واحد رشد کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در میان سهامداران این نگرانی وجود دارد که شاخص به سطوح بالاتر صعود نکند و بر مرز 2.5 میلیونی بوسه خداحافظی را بزند. در چنین شرایطی 3 نوع استراتژی در بازار دیده می‌شود.