پنج‌شنبه 19 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در هفته اخیر روند شاخص کل بورس تهران در مجموع صعودی بود و ورود پول حقیقی نیز برای سومین هفته متوالی تداوم داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بورس تهران در حالی در روز منفی شاخص کل شاهد رکوردشکنی ارزش معاملات خرد بود که علی فراقی، کارشناس بازار سرمایه معتقد است: از این به بعد شاهد دو دسته شدن سهام بورسی با توجه به نزدیک بودن فصل مجامع هستیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این هفته کاری شاخص کل بورس با رشد 6.32 درصدی در ارتفاع 2 میلیون و 514 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در معاملات چهارشنبه، 241 نماد صف خرید داشتند و 18 نماد با صف فروش مواجه بودند. مجموع ارزش صف‌های خرید با افت 19 درصدی نسبت به روز قبل به 2 هزار و 695 میلیارد تومان کاهش یافت و مجموع ارزش صف‌های فروش نیز با افزایش 277 درصدی به 83 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه گسترش

شاخص کل بورس اوراق بهادار در پایان معاملات امروز به ارتفاع 2 میلیون و 514 هزار و 680 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارشناس بازار سرمایه گفت: امروز صنعت گروه خودروسازی با ورود نقدینگی هزار و 127 میلیارد تومانی در جایگاه نخست ورود پول در بازار ایستاد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه، 13 اردیبهشت) با سه‌هزار و 651 واحد کاهش، در ارتفاع 2 میلیون و 514 هزار واحدی ایستاد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، بازار سهام آخرین روز کاری هفته را بر خلاف روز‌های گذشته چندان پر قدرت آغاز نکرد و همگام با کاهش نرخ ارز در بازار آزاد، بازار سرمایه نیز پرعرضه آغاز به کار کرد. اگرچه اقبال خریداران به سهام گروه بانکی و خودرویی بیشتر از مابقی سهام بازار بود، اما کلیت بازار نسبت به روز‌های گذشته پر عرضه‌تر بود؛ بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار...

وب‌گاه مشرق نیوز

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز (چهارشنبه) بازار سهام، با 3 هزار و 651 واحد کاهش معادل 14 صدم درصد به 2 میلیون و 514 هزار و 680 واحد رسید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شاخص کل بورس با اُفت 3 هزار و 651 واحدی در تراز 2 میلیون و 514 هزار و 680 واحدی ایستاد.