شنبه 14 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز یکشنبه با کاهش تراز شاخص هم‌وزن در کنار افت تراز شاخص کل و کاهش مالکیت حقیقی مواجه بود.

وب‌گاه گسترش

بر اساس گزارش‌ها، در بازار امروز، خبرهایی رسمی و حتی شایعاتی در خصوص بازار بورس تهران در بین فعالان این بازار در جریان است. این اخبار و شایعات نشان‌دهنده امیدواری به آغاز روزهای بهتر برای بازار سرمایه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اکوایران: امروز نمادهای فملی و فولاد با حمایت حقوقی سبزپوش شدند و بیشترین اثر مثبت را بر شاخص گذاشتند، اما در نهایت شاخص قرمزپوش ماند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز شاخص کل بورس تهران برای چهارمین روز متوالی ریزش کرد.

وب‌گاه الف

بازار سرمایه امروز افت اندکی داشت، اما برخی نمادهای تاثیرگذار در ساعات پایانی معاملات از منفی به مثبت رسیدند. با این حال شاخص کل 2924 واحد کاهش یافت و در رقم دو میلیون و 61 هزار واحد ایستاد.

وب‌گاه گسترش

بر اساس آمار معاملات مورخ 20 خرداد 1403، شاخص کل بورس تهران با کاهش بیش از 29,000 واحدی به سطح 2,061,465 واحد رسید. این کاهش محسوس در شاخص کل بورس، منجر به افت قابل توجهی در ارزش کل بازار سهام گردید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واکنش شاخص بورس به انتخابات ریاست‌جمهوری متفاوت بوده، در این گزارش عملکرد بورس در انتخابات سال 1388 تا 1400 بررسی شده است.

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در دومین روز کاری هفته نیز همانند روز های گذشته با فشار عرضه مواجه بود و روند خروج پول از بازار همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز گذشته را با کاهش تراز شاخص کل و افت تراز شاخص هم‌وزن و در کنار خروج سرمایه حقیقی 509 میلیارد تومانی از سهام پشت سر گذاشت. کاهش ارزش معاملات خرد در روز شنبه 11 درصد بود و ارزش معاملات خرد به کف سطح 2 همتی نزول کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در روز جاری خبرگزاری‌هایی که به بورس پرداختند از ادامه محدودیت دامنه نوسان در بازار سرمایه گله کردند. در روز جاری گروه خودرو که پیشتر سبزپوش بود همرنگ جماعت شد و دیگر نتوانست خلاف جریان بازار شنا کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: قیمت طلا و اقلام سکه در روز جاری کاهش یافت، اما حباب طلا و اقلام سکه رشد کرد. صندوق‌های طلا امروز منفی شدند ولی ورود پول حقیقی به صندوق‌های طلا افزایش یافت