شنبه 14 مهر 1403

شاخص کل بورس

شاخص کل بورس

خبرگزاری تسنیم

درحالی که با نرخ 36درصدی اوراق، احتمال روند نزولی بورس وجود دارد، بازارساز با حضور موثردرمعاملات اخزا، بایستی مانع افزایش نرخ بازدهی آن از سقفی مشخص شود تا علاوه بر تضمین فروش این اوراق در بازار ثانویه از ارسال سیگنال منفی به بازار سهام جلوگیری کند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در هفته اخیر و همزمان با تداوم ریزش شاخص کل بورس تهران، روند خروج سرمایه از بورس تهران نیز ادامه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

بازدهی بورس در هفته دوم خرداد 1403 منفی شد. شاخص‌های کل و هم‌وزن عقب نشستند و خروج پول حقیقی ادامه یافت.

وب‌گاه گسترش

بر اساس آمار معاملات مورخ 16 خرداد 1403، شاخص کل بورس تهران با افت بیش از [6,000] واحدی به سطح [2,087,023] واحد کاهش یافت. این کاهش چشمگیر در شاخص کل، موجب افت قابل توجهی در ارزش کل بازار سهام شد. این روند نزولی شاخص کل بورس تهران به میزان بیش از [16,000] واحد، نشان از وضعیت نامساعد بازار سرمایه در روز مذکور است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امروز ارزش معاملات خرد سهام با کاهش 13 درصدی به نسبت روز معاملاتی قبل به رقم 2 هزار و 255 میلیارد تومان رسید.

وب‌گاه مشرق نیوز

بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته نیز همانند روز های گذشته با فشار عرضه مواجه بود و روند خروج پول از بازار همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خبرگزاری تسنیم

بازار سرمایه در آخرین روز کاری هفته نیز همانند روز های گذشته با فشار عرضه مواجه بود و روند خروج پول از بازار همچنان ادامه دارد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بورس تهران احتمالاً معاملات امروز را با افزایش تراز ضعیف شاخص‌های اصلی آغاز کند. احتمال بازدهی منفی و اندک شاخص‌های اصلی بازار سهام و عملکرد ضعیف‌تر شاخص کل هم‌وزن به نسبت شاخص کل در انتهای معاملات امروز بالا است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بورس تهران روز یکشنبه با کاهش تراز شاخص کل و کاهش تراز شاخص کل هم‌وزن به کار خود پایان داد. ارزش معاملات خرد روز یکشنبه کاهش 29 درصدی داشت و روند خروج جریان پول حقیقی تشدید شد.

وب‌گاه الف

در حالی که با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری، تالار شیشه‌ای در وضعیت انتظار به سر می‌برد، امروز بورس با کاهش مواجه شد؛ به طوری که شاخص کل با افت 6125 واحد به رقم دو میلیون و 81 هزار واحد رسید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بازار مسکن و بازار سهام، همواره به عنوان دو رقیب سنتی در میان بازارهای دارایی و گزینه‌های سرمایه‌گذاری مطرح بوده‌اند. بررسی‌ها نشان می‌دهد از ابتدای سال 99 تا پایان فروردین‌ماه سال جاری، بازار مسکن پایتخت گوی سبقت را از بازار سهام ربوده است و سرمایه‌گذاران و سفته‌بازان ملکی، بازدهی بیشتری نسبت به سهامداران بورس تهران کسب کرده‌اند. از ابتدای سال 99، میانگین قیمت مسکن در تهران با رشد...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بازار سهام جدی ترین روز هفته جاری را با افت 6800 واحدی تمام کرد؛ اما بیشترین خبرها حول محور انتخابات است و اساسا خبرهای اقتصادی و بورسی زیادی منتشر نمی شود و بازار چشم به راه رییس دولت چهاردهم و تیم اقتصادی آن است.