پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

شانزده قرارگاه جهادی در گلستان راه‌اندازی شد / خدمت‌رسانی به مردم دچار وقفه نمی‌شود

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شانزده قرارگاه جهادی در گلستان راه‌اندازی شد / خدمت‌رسانی به مردم دچار وقفه نمی‌شود

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان از شکل‌گیری 16 قرارگاه جهادی در سطح استان خبر داد و گفت: فعالیت 3200 گروه جهادی بسیج در استان ساماندهی شده و خدمت رسانی به مردم در عرصه های مختلف دچار وقفه نمی‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از گلستان ما؛ سردار علی ملک شاهکوهی امروز در دومین مرحله رزمایش جهادگران فاطمی و طلایه داران اقتصاد مقاومتی اظهار کرد: ایام هفته بسیج برای مردم دارالمومنین گرگان علاوه بر ایام مسرت بخش فرمان تشکیل بسیج یادآور سالروز قیام تاریخی 5 آذر در ایام انقلاب است که باید به جوانان شناسانده شود.

وی با اشاره به اینکه تشکیل بسیج یکی از معجزات امام خمینی (ره) بود، افزود: اگر بسیج به فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی شکل نمی گرفت شاید صفحات تاریخ انقلاب جور دیگری نوشته می شد اما به برکت تفکر بسیج امروز مقتدرانه پیش می رویم

فرمانده سپاه نینوا گلستان بیان کرد: بسیج طی 43 سال گذشته در همه عرصه ها و صحنه‌ها پای کار اسلام و انقلاب بوده و نمونه اخیر آن حضور در صحنه و بهنگام بسیجیان برای مقابله با آشوب های اخیر است.

سردار ملک شاهکوهی گفت: ما معتقدیم صف جوان معترض از اغتشاشگر و کسانی که در وقایع اخیر جنایت کرده اند از هم جداست، به جوانان فریب خورده توصیه میکنیم به دامان خانواده خود بازگردند اما جنایتکاران را رها نخواهیم کرد.

وی با تاکید بر اینکه همه بدانند لشکر مخلص خدا و پاره تن ملت در میدان است، ابراز کرد: لحظه ای خدمت رسانی به مردم دچار وقفه نخواهد شد و این حوادث نمی تواند حرکت پرشتاب بسیج را با خلل مواجه کند.

فرمانده سپاه نینوا گلستان گفت: امروز توفیق داریم 16 قرارگاه جهادی در سطح استان شکل دهیم تا فعالیت 3200 گروه جهادی بسیج را ساماندهی کرده و به خدمت رسانی مردم در عرصه های مختلف بپردازیم.

انتهای پیام /