چهارشنبه 4 مهر 1403

شبانی: می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم / تلاش می‌کنیم با برد چین مردم را خوشحال کنیم

خبرگزاری تسنیم مشاهده در مرجع
شبانی: می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم / تلاش می‌کنیم با برد چین مردم را خوشحال کنیم

ملی‌پوش تیراندازی با کمان ایران تاکید کرد که می‌خواهیم تمام غیرت خود را برای افتخار آفرینی برای کشورمان بگذاریم.

- اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرگزاری تسنیم از هانگژو، رضا شبانی نماینده ریکرو ایران در مسابقات تیروکمان بازی‌های آسیایی پس از شکستن رکورد ایران اظهار داشت: رکورد ایران را در انفرادی جابجا کردم. در بخش تیمی هم پس از چند سال این اتفاق را رقم زدیم. رقیب ما قزاقستان واقعاً یکی از قدرت‌های آسیا است و همیشه سال در تیروکمان کار می‌کند و مدال‌های مختلفی در جهان دارند. آنها را در تیر طلایی بردیم و از این اتفاق خوشحالیم.

شبانی با اشاره به توانایی ملی‌پوشان ایران برای افتخارآفرینی عنوان کرد: روندی که از طرف بچه‌های ریکرو اتفاق می‌افتد یک روند عالی است. حتی می‌توانیم مدال‌های بهتری بگیریم و در المپیک هم مدعی باشیم. تیم ما پیشرفت زیادی کرده و همه چیز مشهود است. شما ببینید نسبت به بازی‌های دوره قبل چهل امتیاز پیشرفت کرده‌ایم و این یعنی چهار تیر. بچه‌ها دارند از جان و دل کار می‌کنند و مربی ما زحمت می‌کشد. از مسئولان می‌خواهیم تا این مربی بماند و با ما ادامه بدهد. می‌خواهیم تمام غیرت‌مان را برای ایران بگذاریم.

ملی‌پوش تیروکمان ایران در پایان در خصوص چین حریف بعدی ایران عنوان کرد: چینی‌ها خیلی قدر هستند ولی قول می‌دهیم و تلاش می‌کنیم با خبرهای خوب مردم را خوشحال کنیم.

پوشش زنده بازی‌های آسیایی | صعود تیم میکس ریکرو به یک چهارم نهایی / راهیابی ایران به فینال اسکیت