سه‌شنبه 1 خرداد 1403

شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی

وب‌گاه خبر آنلاین

محمد فاضلی به دستگیری صادق زیباکلام واکنش نشان داد.

خبرگزاری تسنیم

شرکت نوشابه‌های "فلسطین" که توسط سه برادر سوئدی و فلسطینی تبار تأسیس شده است، اعلام کرد که از زمان شروع به کار خود در ماه مارس مورد توجه مردم اروپا و دیگر نقاط جهان قرار گرفته به فروش چند میلیون دلاری دست یافته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

روح‌الله حریزاوی در توئیتی نوشت: تکلیف تعطیلات آخر هفته مشخص است و رهبر انقلاب بارها نسبت به عواقب پیروی از سبک زندگی کفار هشدار داده‌اند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - بررسی هشتگ «نیکا شاکرمی» در ایکس (توئیتر سابق) نشان می‌دهد فعالان ترندکننده این هشتگ که بیش از 40 توئیت از این هشتگ در سه روز منتشر کردند، به طور عمده مربوط به گرایش براندازانه و فاقد وجاهت فردی و اصالت در بستر این شبکه اجتماعی هستند.

وب‌گاه الف

«راجر کورمن» که به ساخت آثار کلاسیک کم‌هزینه‌ای مانند «فروشگاه کوچک وحشت» بسیاری از سینماگران سرشناس هالیوودی را تحت تاثیر قرار داد، در سن 98 سالگی درگذشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، دونالد ترامپ نامزد جمهوری خواهان برای انتخابات 2024، انتخاب نیکی هیلی رقیب سابق خود را به عنوان معاونش در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر، رد کرد. وی ضمن رد گزارش روز گذشته پایگاه خبری آکسیوس، در پستی در شبکه اجتماعی تروث سوشیال نوشت: نیکی هیلی مورد توجه من برای تصدی سمت معاونت نیست، اما من برای او آرزوی سلامتی دارم. پایگاه خبری آکسیوس به...

وب‌گاه خبر آنلاین

حسام الدین آشنا خطاب به دولت سیزدهم در توئیتی نوشت: تحریم های سهمگین خارجی را به رسمیت بشناسید و برای رفع آن واقعا تلاش کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیم سونگ سو، بازیگر کره‌ای نقش تسو در سریال افسانه جومونگ، به تازگی تصاویری از طبیعت گردی جالب خود به همراه همسر و دوستان اش در شبکه های اجتماعی منتشر کرده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روزنامه نگار علت کاهش آمار در کشور را کم شدن میزان ازدواج دانست.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بیزینس اینسایدر به نقل از منابع آگاه گزارش داد که مارک زاکربرگ، مالک شبکه‌های اجتماعی فیس بوک، واتس‌اپ و اینستاگرام، پیش از این در نظر داشته است که بخش زیادی از سهام خبرگزاری آسوشیتد پرس را خریداری کند. این معامله بالقوه پس از آن مطرح شد که زاکربرگ با اتهامات جهت دهی به انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 مواجه شد. نقش فیس بوک که اکنون...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مشاور امور بین‌الملل معاونت محیط‌زیست طبیعی سازمان حفاظت محیط‌زیست با اشاره به آخرین نسخه گزارش وضعیت پرندگان جهان، گفت: اکنون نزدیک به نیمی از گونه‌های پرنده در حال کاهش است و فقط 6 درصد از آنها دارای جمعیت رو به افزایش هستند.