سه‌شنبه 1 خرداد 1403

شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی

وب‌گاه مشرق نیوز

رییس پلیس فتا پایتخت از شناسایی و دستگیری فردی که با جعل هویت یک خواننده محبوب اقدام به راه‌اندازی یک صفحه اینستاگرامی کرده بود و از کاربران فضای مجازی کلاهبرداری می کرد، خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری دانشجو، ولادیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین در دیدار با ینس استولتنبرگ، دبیرکل ناتو در کی‌یف، ائتلاف آتلانتیک شمالی را متهم کرد که به دو نکته از توافقنامه در مورد حمایت نظامی وعده داده شده به کی‌یف پایبند نبوده است. به عقیده او، موفقیت نیروهای مسلح اوکراین در درگیری به تثبیت اوضاع در جبهه، توانایی ارتش این کشور، به دست گرفتن ابتکار عمل و آغاز یک ضد حمله...

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب با انتشار توئیتی به سخنان اخیر مهدی نصیری واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود گزارشی منتشر کرده و به صحت‌سنجی تعطیلی بازار طلافروشان در تهران و برخی شهرهای کشور پرداخته است. برترین ها نشوت روزنامه دنیای اقتصاد در شماره امروز خود گزارشی منتشر کرده و به صحت‌سنجی تعطیلی بازار طلافروشان در تهران و برخی شهرهای کشور پرداخته است. از اول دی 1402 فروشندگان مصنوعات طلا و پلاتین مکلف شدند به سامانه مودیان مالیاتی متصل شوند و صورت‌حساب‌های...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا سه‌شنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح به فروش می‌رسد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه 11 اردیبهشت ساعت 9 صبح به فروش می‌رسد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا 11 اردیبهشت‌ماه ساعت 9 صبح به فروش می‌رسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

فعال سیاسی اصلاح طلب گفت: در غرب هم یک سری مشکلات وجود دارد و دانشجو ها نیز اعتراض می‌کنند اما تفاوت این است که در آنجا و در نهایت خودشان را با این مسائل و خواست عمومی تطبیق می دهند، متحول می شوند و بهبود پیدا می‌کنند. در غرب زمانی که دانشجو اعتراض می‌کند به او اتهام هایی مانند اینکه از ایران پول گرفته‌اید تا اعتراض کنید نمی‌زنند اما در ایران زمانی که دانشجو دست به اعتراض می زند هزار...

وب‌گاه عصر ایران

وزیر کشور ترکیه با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی «ایکس» (توییتر سابق) اعلام کرد که نیروهای امنیتی کشورش چند فرد مظنون به همکاری با داعش را در شهر استانبول بازداشت کرده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در شبکه اجتماعی ویراستی گفت: خلیج فارس، دریایی استراتژیک و راهبردی در دنیای ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزیر امور خارجه انگلیس به دلیل اجاره یک جت لوکس به ارزش 42 میلیون پوند برای تور اخیر آسیای مرکزی خود مورد انتقاد قرار گرفته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از 40 میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. گزارش‌های غیررسمی می‌گویند بیش از 40 میلیون ایرانی کاربر اینستاگرام هستند و این شبکه، پرمخاطب‌ترین شبکه اجتماعی در ایران است. اینستاگرام از همان آغاز راه‌اندازی‌اش در سال 2010 برای همه مردم در هرجای جهان شبکه اجتماعی جذابی بود، اما جذابیت ویژه‌اش را در ایران...

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار ویدئویی از پشت صحنه سریال «زیرخاکی» در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. این ویدئو نشان می دهد که پژمان جمشیدی، بازیگر نقش فریبرز درباره ی کاوه می گوید: «بچه لُر دیگه می‌خواد چی بشه؟» این جمله ی پژمان جمشیدی کاربران شبکه های اجتماعی را عصبانی کرده و واکنش آن ها را به دنبال داشته است. انتشار ویدئویی از پشت صحنه سریال «زیرخاکی» در شبکه های اجتماعی بحث برانگیز شده است. انتشار...

وب‌گاه مشرق نیوز

وزیر صنایع آفریقای مرکزی با وزیر امور خارجه رایزنی کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان جاسوسی نظامی اوکراین (GUR) روز دوشنبه اعلام کرد مدیریت پلتفرم پیام‌رسان تلگرام، تعدادی از ربات‌های رسمی مخالف حمله نظامی روسیه به اوکراین را مسدود کرده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سلنا گومز با داشتن 430 میلیون هوادار از شبکه های اجتماعی خداحافظی کرد. سلنا گومز با داشتن 430 میلیون هوادار از شبکه های اجتماعی خداحافظی کرد. به گزارش عرشه آنلاین، خواننده و بازیگر 31 ساله آمریکایی از شبکه های مجازی خداحافظی کرد.