چهارشنبه 12 اردیبهشت 1403

شبکه اجتماعی

شبکه اجتماعی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رییس‌جمهور به دعوت رسمی همتایان پاکستانی و سری لانکایی خود، بامداد دوشنبه و در راس هیاتی عالی‌رتبه از مقامات اقتصادی و سیاسی، عازم اسلام‌آباد و کلمبو خواهد شد.

وب‌گاه ورزش سه

جوردی اِووله، روزنامه نگاری که سه سال و نیم پیش یک مصاحبه تاریخی با لیونل مسی انجام داد، در آستانه ال‌کلاسیکو حال و روز متفاوت بارسا و رئال را تشریح کرد.

خبرگزاری تسنیم

مجلس نمایندگان آمریکا لایحه دیگری را تصویب کرد که در صورت عدم فروش تیک‌تاک به شرکت‌های غربی، موجب ممنوعیت این پلتفرم در ایالات‌متحده می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

یک فعال رسانه ای به انتقادها از مهدی فضائلی در خصوص حجاب واکنش نشان داد.

وب‌گاه ورزش سه

باخت دیوید تیلور در رقابت های انتخابی کشتی آمریکا به آرون بروکس به انتظار یک نبرد جدید و کلاسیک بین او و یزدانی پایان داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: صندوق کودکان سازمان ملل متحد (یونیسف) اعلام کرد که از آغاز جنگ رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه (هفتم اکتبر) حدود 12 هزار کودک آسیب دیده‌اند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طرح مجدد بازگشت گشت‌های ارشاد به خیابان‌ها، با مخالفت طیف وسیعی از نواصولگرایان روبه‌رو شده است. طی روزهای گذشته این طیف از اصولگرایان در فضای مجازی و در برخی رسانه‌ها به انتقاد از اجرای «طرح نور» در کشور و همزمانی آن با عملیات تنبیهی ایران علیه رژیم صهیونیستی پرداختند.

وب‌گاه گسترش

ماه‌ها از معرفی گوشی‌های سری ایس 3 وانپلاس گذشته و هنوز این شرکت نسخه پرو را معرفی نکرده است. اکنون، گزارشی منتشر شده است که اطلاعاتی از مشخصات وان پلاس ایس 3 پرو ارائه می‌دهد.

وب‌گاه الف

هر روز اخبار فراوانی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که دنبال کردن آن‌ها حتی برای آنانی که اهل مطالعه اخبار هستند کار دشواری است. بسته خبری تحلیلی الف، با رصد اخبار و رویدادهای مهم، همچنین تحلیل‌های صورت گرفته در این زمینه، مخاطبان خود را از مهم‌ترین وقایع روز آگاه می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

گرچه انتشار عکسی جدید از ناصر تقوایی در شبکه های اجتماعی موجب شادی علاقه‌مندان این فیلم‌ساز برجسته سینما شد و خنده‌اش را نشان حال خوب او دانسته‌اند اما واقعیت این است که این خبر خوش و عکس شاد می‌تواند نماد تراژدی هم باشد!

وب‌گاه خبر آنلاین

یک روزنامه نگار خطاب به مهدی فضائلی نوشت: «فرمان حمله به شما از سوی شاخه ایدئولوژیک جبهه پایداری و انعکاس حملات در شبکه اجتماعی ایتا و سایت رجانیوز، اثبات می کند که این کارها [حواشی مربوط به بازگشت گشت ارشاد] بی‌قاعده نیست؛ دقیقا با قاعده است.»

وب‌گاه عرشه آنلاین

سردار رادان فرمانده کل انتظامی در توئیتر صفحه‌ای ندارد. سردار رادان فرمانده کل انتظامی در توئیتر صفحه‌ای ندارد. به گزارش عرشه آنلاین، اخیرا صفحه‌هایی در شبکه اجتماعی توئیتر با نام سردار احمدرضا رادان راه‌اندازی شده است که برخی اخبار مربوط به پلیس در آن منتشر می‌شود.

خبرگزاری تسنیم

سردار رادان فرمانده کل انتظامی در توئیتر صفحه‌ای ندارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه کیهان در کانال تلگرامی خود، توئیت انتقادی مداح اهل بیت، از مهدی فضائلی در خصوص گشت ارشاد را منتشر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

توییت جدید مهدی فضائلی عضو دفتر رهبر انقلاب پس از اظهارات درباره حجاب:«ممکن است من و شما در خصوص برخی عملکرد‌های گشت امنیت اجتماعی و یا اثرگذاری آن حرف داشته باشیم، اما این ربطی به اصل حجاب، ضروری بودن رعایت آن به عنوان یکی از احکام الله و لزوم برخورد مقتضی با افراد هنجارشکن یا فساد سازمان یافته ندارد.» مهدی فضائلی دیروز از تذکر رهبری به برخی مسئولان به دلیل انجام کار‌های بی قاعده در...

وب‌گاه خبر آنلاین

عمل کردن پدافند هوایی اصفهان در روز جمعه علیه ریزپرنده‌ها برای سومین بار طی دو سال گذشته اتفاق می‌افتد، این موضوع به خوبی نشان می‌دهد که رینگ پدافندی در این استان از آمادگی بسیار بالایی برای رهگیری و انهدام هرگونه تهدید برخوردار است که در تبریز هم همین مساله به اثبات رسید.