یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شبکه اول سیما

شبکه اول سیما

وب‌گاه خبر آنلاین

تسنیم نوشت: رئیس مجلس گفت: اگر آنچه که در مجلس به تصویب رسید اجرایی می شد و کالاها به قیمت شهریور 1400 به شکل سبد معیشتی داده می شد امروز نارضایتی هایی که وجود دارد را شاهد نبودیم البته دولت در تلاش است سبد کالایی را اجرایی کند و مردم را در دریافت یارانه یا سبد کالایی مخیر کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس گفت: اگر آنچه که در مجلس به تصویب رسید اجرایی می شد و کالاها به قیمت شهریور 1400 به شکل سبد معیشتی داده می شد امروز نارضایتی هایی که وجود دارد را شاهد نبودیم.

وب‌گاه گسترش

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان این‌که وضعیت صنعت کشور رو به رشد است، گفت: از ابتدای امسال تا کنون بیش از یک هزار و 400 واحد تولیدی جدید در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور مورد بهره‌برداری قرار گرفته است و زیرساخت‌های صنعتی نیز شرایط مناسبی دارد.

وب‌گاه عصر ایران

وزیر خارجه و معاون او می گویند قرارداد و دیگران «سند جامع یا راهبردی» و بعضی توافق یا تفاهم. قرارداد البته بار حقوقی دارد و نیاز به مصوبه مجلس دارد

خبرگزاری دانا

بیژن بنفشه خواه به تازگی به گروه بازیگران فصل چهارم «نون خ» اضافه شده است؛ قرار است این سریال کمدی و دوست داشتنی نوروز و رمضان سال آینده از شبکه اول سیما به روی آنتن برود.

خبرگزاری دانا

سخنگوی شورای نگهبان قانون اساسی را عالی‌ترین سند معتبر حقوقی و سیاسی عنوان کرد و گفت: قانون اساسی میثاق ملی و پایه ثبات سیاسی و حقوقی کشور و محور وفاق است.

خبرگزاری مهر

سخنگوی شورای نگهبان گفت: برای برگزاری انتخابات بهتر به قانون انتخابات بروزرسانی شده نیازمندیم که امیدواریم سال آینده انتخابات با قانون جدید برگزار شود.

خبرگزاری دانا

شخصیت کاریزماتیک میرزا کوچک خان جنگلی در طول تاریخ آنقدر جذاب و سینمایی بوده تا در این سال ها فیلم و سریال های فراوانی با به تصویر کشیدن بخشی از زندگی پرفراز و نشیب میرزا ساخته شود. امروز یازدهم آذرماه و سالروز درگذشت این بزرگ مرد است.

خبرگزاری دانا

محمود معظمی و ابوالفضل صفری سریال 30 قسمتی «تمام رخ» را با موضوع مقابله با سایت های شرط بندی و قمار و آسیب های اجتماعی آنها آماده پخش دارند که بزودی از شبکه سوم سما راهی آنتن خواهد شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در ماه‌های آینده شبکه‌های سیما سریال‌هایی با ژانر‌های گوناگون و متنوع را روان آنتن تلویزیون می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان خصوصی سازی با اشاره به اقدامات انجام شده برای تسریع در روند مولدسازی دارایی های دولت گفت: پیش نویس مصوبه فروش و مولدسازی دارایی‌های دولت به تصویب شورای عالی هماهنگی سران قوا رسید.

خبرگزاری دانا

سریال تاریخی «سنجرخان» به کارگردانی محمدحسین لطیفی که روایت مبارزات یکی از قهرمانان کرد با استعمارگران روس و انگلیسی است به زودی راهی آنتن خواهد شد.

خبرگزاری دانا

سه سریال جدید تلویزیون در فضای پلیسی، امنیتی و جاسوسی به نام های ضد، محرمانه و شهباز آخرین مراحل تولید خود را سپری می کنند و بزودی راهی کنداکتور رسانه ملی خواهند شد.

خبرگزاری دانا

به تازگی دو سریال به کنداکتور شبکه های اول و دوم سیما اضافه شده تا این شبکه ها به لحاظ سریال حال و هوای تازه ای را تجربه کنند.