دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شبکه اول سیما

شبکه اول سیما

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آلبوم موسیقی متن سریال «آواز مه» با آهنگسازی مجید انتظامی پس از 21 سال به صورت دیجیتال منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

موسیقی متن سریال «آواز مه» با آهنگسازی مجید انتظامی در قالب آلبومی با همین نام منتشر شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دریادار سیاری گفت: اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرض کند.

خبرگزاری مهر

معاون هماهنگ کننده ارتش گفت: ما در زمان جنگ هشت سال از مرزهای خود دفاع کردیم و امروز نیز اجازه نمی‌دهیم هیچ کشوری به کشتی‌های تجاری ما تعرضی داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

عکسی جذاب از نفیسه روشن و مادرش در فضای مجازی منتشر شده است.

خبرگزاری تسنیم

بازیگر نقش «پیروز» مجموعه تلویزیونی «آتش و باد» از سختی‌های این کار می‌گوید که در سرمای نیمه‌شب زمستان در امامزاده داود گاهی ریش و سبیل بازیگران و عوامل قندیل می‌بست و کار می‌کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پی انتشار اخبار و عکس‌هایی در مورد وخامت حال عمومی محسن قرائتی در فضای مجازی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز ضمن تکذیب این موضوع گفت: عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به زمان بستری ایشان در سال‌های قبل است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

چند روزی است که تصاویری از بستری شدن حجت‌الاسلام محسن قرائتی در فضای مجازی دست به دست می‌شود، در حالی که این تصاویر مربوط به کسالت این استاد اخلاق در سال‌های گذشته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در پی انتشار اخبار و عکس‌هایی در مورد وخامت حال عمومی محسن قرائتی در فضای مجازی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز ضمن تکذیب این موضوع گفت: عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به زمان بستری ایشان در سال‌های قبل است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: در پی انتشار اخبار و عکس‌هایی در مورد وخامت حال عمومی محسن قرائتی در فضای مجازی، مدیر روابط عمومی ستاد اقامه نماز ضمن تکذیب این موضوع گفت: عکس‌های منتشر شده همگی مربوط به زمان بستری ایشان در سال‌های قبل است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبری در مورد اینکه روژان سریال نون خ دختر یکی از مسئولان است منتشر شده بود که هدیه بازوند سریال نون خ 4، با انتشار پستی نسبت به آن واکنش نشان داد

وب‌گاه اقتصاد نیوز

روژان سریال نون خ سعید آقاخانی با انتشار تصویری خانوادگی و توضیحی شفاف به برخی مطالب منتشر شده پاسخ داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، آیت الله جاودان با حضور در برنامه کلمه در شبکه اول سیما به میزبانی وحید یامین پور با عنوان اینکه انسان باید بر زندگی خودش اشراف داشته باشد و اینکه با تعیین خودش معین شود گفت: مراقب باشیم سرنوشت ما را به ما تحمیل نکنند و خودمان آن را تعیین کنیم. این استاد اخلاق در ادامه گفت: قدم اول برای این کار خواندن نماز اول وقت است و اجازه نمی‌دهی چیزی مانع این...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس راهور فراجا بیان کرد: در تصادفات جاده‌ای نیز از 15 روز طرح نوروزی 666 نفر جان خود را از دست دادند و بیش از 14 هزار نفر مجروح و مصدوم شدند.