سه‌شنبه 18 اردیبهشت 1403

شبکه اول سیما

شبکه اول سیما

وب‌گاه مشرق نیوز

رئیس جمهور امشب - 30 خرداد - در دومین سالروز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در تلویزیون با مردم گفت‌وگو می‌کند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس‌جمهور امشب (30 خرداد) همزمان با دومین سالروز برگزاری سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، پس از بخش خبری ساعت 21 شبکه اول سیما به ارائه دستاوردها و همچنین برنامه‌های دولت خواهد پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«جوان‌مرگ» به بررسی تولد و چرایی جوانمرگ شدن جهاد سازندگی به عنوان یک نهاد انقلابی شاخص در سال‌های ابتدایی پیروزی انقلاب اسلامی پرداخته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، مستند فراخوان خونین روایتی تحقیقی از حادثه تروریستی شهر ایذه و ناگفته‌های آن، ساعت 20 دوشنبه از شبکه اول سیما پخش می‌شود. این مستند شامل تصاویری دیده نشده از دوربین‌های مداربسته شب حادثه و مصاحبه‌هایی از پدر و مادر کیان پیرفلک است. مستند «فراخوان خونین» کاری از گروه مستند مرکز بسیج صدا و سیما است. شامگاه 25 آبان پارسال در جریان یک حمله تروریستی...

وب‌گاه مشرق نیوز

مستند حادثه تروریستی ایذه همراه با تصاویر دیده نشده، ساعت 20 امشب روی آنتن شبکه یک سیما می‌رود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مستند «عاشق خمینی (ره)» از شبکه اول سیما و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پخش شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مستند «عاشق خمینی (ره) امشب از شبکه اول سیما و نیز پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای پخش می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، با توجه به تکلیف قانون بودجه برای اجرای کالابرگ الکترونیکی به ویژه در خانوار‌های کم درآمد و برای تهیه اقلام اساسی مصرفی خانوار، طرح کالابرگ الکترونیک از زمستان سال گذشته در کل کشور اجرایی شد، به گونه‌ای که اعتبار یارانه‌ای یک ماه قبل از پرداخت یارانه نقدی به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و این افراد می‌توانند در صورت تمایل و به صورت کاملا اختیاری...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی شامگاه امشب (هشتم خرداد) در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی که بعد از بخش خبری ساعت 21 از شبکه اول سیما پخش خواهد شد به تشریح عملکرد مجلس در سه سال گذشته و پاسخ به سوالات درباره کارنامه مجلس یازدهم خواهد پرداخت. نقشه راه قانونگذاری مجلس یازدهم که در تابستان 1399 تشریح شده بود و میزان تحقق آن در پایان سال سوم، بررسی...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی امشب در گفت و گوی زنده تلویزیونی به تشریح عملکرد مجلس در سه سال گذشته خواهد پرداخت.

وب‌گاه عصر ایران

گفت و گوی زنده تلویزیونی قالیباف امشب بعد از بخش خبری ساعت 21 (حوالی ساعت 22) از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس مجلس شورای اسلامی امشب در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی به تشریح عملکرد مجلس در سه سال گذشته خواهد پرداخت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس شورای اسلامی امشب در شبکه اول سیما به تشریح عملکرد مجلس در سه سال گذشته می‌پردازد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

فیلم سینمایی «یدو» بهترین فیلم سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر روز جمعه 5 خرداد، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر از شبکه اول سیما پخش می‌شود.