شنبه 9 تیر 1403

شبیه‌ساز هواپیمای ترابری سی 130 مورد بهره برداری قرار گرفت

خبرگزاری خبرنگاران جوان مشاهده در مرجع
شبیه‌ساز هواپیمای ترابری سی 130 مورد بهره برداری قرار گرفت

امیر سرتیپ خلبان حمید واحدی فرمانده نیروی هوایی ارتش با حضور در پایگاه هوایی شیراز ضمن بازدید از بخش‌های مختلف، پروژه شبیه ساز هواپیمای ترابری سی 130 در پایگاه شکاری ترابری شهید دوران شیراز مورد بهره برداری قرار گرفت.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در آیین افتتاحیه پروژه شبیه ساز سی 130 گفت: امروز به برکت انقلاب اسلامی ایران و تحت زعامت فرماندهی معزز کل قوا (دام عزه) مسیر حرکت نیروی الهی هوایی رو به پیشرفت و ترقی بوده و مهمترین دلایل این پیشرفت و موفقیت، تلاش شبانه روزی دانشمندان و نخبگان جوان نیروی هوایی الهی است.

وی ضمن تقدیر از حمایت‌های مجموعه پایگاه هوایی شهید دوران در پشتیبانی از پروژه شبیه ساز سی 130 از تلاش‌های شبانه روزی و ارزنده تعدادی از نخبگان فعال در این عرصه تقدیر کرد.

فرمانده نیروی هوایی با اشاره به اهمیت روز‌های پیش رو و چهاردهمین دوره انتخاب ریاست جمهوری بر مشارکت فعال و گسترده و همه جانبه کارکنان و خانواده‌های نیروی هوایی در آزمون بزرگ روز جمعه 8 تیر تاکید کرد و انتخابات را مظهر قدرت جمهوری اسلامی ایران برشمرد. سرتیپ خلبان واحدی در ادامه بازدید این سفر از نمایشگاه دستاورد‌های فنی مهندسی در حوزه دفاعی بازدید و سالن تیراندازی، ساختمان ضربت و همچنین مرکز مانیتورینگ پایگاه را افتتاح کرد.

وی در پایان با کارکنان و خانواده‌های دارای مشکلات حاد دیدار و گفتگو کرد.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دفاعی امنیتی