شنبه 21 مهر 1403

شرایط آغاز فعالیت باشگاهها و رشته های ورزشی در ساوه

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شرایط آغاز فعالیت باشگاهها و رشته های ورزشی در ساوه

ساوه - ایرنا - رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه جزئیاتی از نحوه آغاز فعالیت های ورزشی، گشایش باشگاهها و شرایط مورد نظر ارائه کرد.

«حامد توکلی» روز شنبه به ایرنا گفت: همه باشگاه‌ها و رشته های ورزشی بعد از پایان تعطیلات عید سعید فطر می توانند به شرط دریافت کد رهگیری از وزارت بهداشت و گذراندن دوره های مقابله با کرونا بصورت آنلاین فعالیت خود را از سرگیرند.

وی افزود: البته برخی رشته ها از قبیل کشتی، شنا و همه ورزش های رزمی مانند کاراته، تکواندو، کیک بوکسینگ و کنگ فو مشمول این مقررات نمی شوند و فعالیت این ورزش ها و اماکن مربوط به آن از قبیل سالن و استخرها همچنان ممنوع است.

توکلی گفت: باشگاهای مجاز به آغاز فعالیت باید در سامانه وزارت بهداشت ثبت نام و کد رهگیری دریافت کنند.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ساوه اظهار داشت: اقدام بعدی ورزشکاران و باشگاهای مجاز به فعالیت، مراجعه به سایت فدراسیون پزشکی ورزشی و گذراندن دوره های بهداشتی مقابله با کرونا به شیوه آنلاین و تکمیل فرم های مرتبط است که از شروط ضروری محسوب می شود.

وی ضمن دعوت همه ورزشکاران و باشگاهها به رعایت موازین بهداشتی، هشدار داد: بازرسان این اداره به صورت مستمر از باشگاه های مجاز به فعالیت سرکشی می کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف و رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با خاطیان مطابق قانون برخورد خواهند کرد.

در شهرستان ساوه 37 هیات ورزشی و 87 باشگاه در رشته های مختلف فعالیت دارند.

*س_برچسب‌ها_س*