یک‌شنبه 6 آبان 1403

شروع تمرینات استقلال بدون حتی یک خارجی!

وب‌گاه ورزش سه مشاهده در مرجع
شروع تمرینات استقلال بدون حتی یک خارجی!

هیچ کدام از اعضای خارجی استقلال در شروع تمرینات این تیم حضور نخواهند داشت.

به گزارش "ورزش سه"، تمرینات استقلال در شرایطی امروز در کمپ مرحوم حجازی پشت درهای بسته شروع می‌شود که هیچ کدام از اعضای غیرایرانی در تهران حضور ندارند و در تمرین هم شرکت نمی‌کنند.

یوسو سسما مربی بدنساز اسپانیایی استقلال همچنان در تعطیلات بسر می‌برد و قرار است در روزهای آینده به تهران بیاید و کارش را از سر بگیرد.

همچنین هیچ کدام از بازیکنان خارجی نیز در ایران حضور ندارند. رافائل سیلوا، جلال‌الدین ماشاریپوف، گوستاوو بلانکو و کوین یامگا در کشورهای خود مشغول استراحت هستند و منتظرند تا باشگاه برای آنها بلیت برگشت به تهران را رزرو کند.

همچنین دو بازیکن بوسنیایی که به تازگی با استقلال عقد قرارداد کرده‌اند هم فعلا خبری از حضورشان در تمرین نخواهد بود. ضمن اینکه منتظر محمد هافبک عراقی هم که هنوز تکلیفش با آبی‌پوشان روشن نیست در اردو تیم المپیک عراق است و آماده حضور در پاریس می شود.

بر این اساس تمرینات استقلال در شرایطی کلید می‌خورد که خبری از حضور نفرات خارجی در این تمرین نخواهد بود و باید دید در روزهای آینده کدام نفرات خارجی و در چه زمانی به ایران می‌آیند تا آماده حضور در لیگ برتر بیست و چهارم شوند.