جمعه 28 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حوزه آموزش و پژوهش در هفته‌ای که گذشت با اخبار متنوع و فراوانی روبه رو بود که خلاصه‌ای از آن‌ها را می‌توانید در ادامه مرور کنید. شریف برترین دانشگاه ایران در آخرین رتبه بندی تایمز نظام رتبه‌بندی تایمز یکی ازمعتبرترین نظام‌های رتبه‌بندی دانشگاهی جهانی است که ازسال 2010 دانشگاه‌های جهان را ارزیابی می‌کند. جدول رتبه‌بندی تایمز در سال 2024 بر اساس...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس مجلس شورای اسلامی در دیدار با رئیس کشور امارات متحده عربی ضمن تاکید بر گسترش روابط اقتصادی، سیاسی و امنیتی دو کشور، دو محصول دانش بنیان ایران در حوزه صنایع دارویی را به وی هدیه داد.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران با اشاره به سفارش ساخت 6 فروند شناور و 800 دستگاه واگن به صنایع داخلی از جهش سود خالص گروه کشتیرانی طی 4 سال اخیر خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مجلس شورای اسلامی دو محصول دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دارویی را به محمد بن زائد آل نهیان هدیه داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اولویت نخست جمهوری اسلامی ایران در حوزه سیاست خارجی که ارتباط با همسایگان است، بیان کرد: در این میان توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و ایجاد امنیت پایدار میان کشورهای همسایه به ویژه با کشورهای حوزه خلیج فارس بسیار حائز اهمیت است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مجلس شورای اسلامی دو محصول دانش بنیان جمهوری اسلامی ایران در حوزه صنایع دارویی را به محمد بن زاید آل نهیان هدیه داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس مجلس گفت: توسعه روابط اقتصادی، سیاسی و ایجاد امنیت پایدار میان کشور‌های همسایه به ویژه با کشور‌های حوزه خلیج‌فارس بسیار حائز اهمیت است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی که صبح امروز (پنجشنبه 13 مهرماه 1402) به منظور سفری دو روزه و با هدف توسعه روابط دوجانبه وارد ابوظبی شده، با محمد بن زاید آل نهیان رئیس کشور امارات متحده عربی دیدار و گفتگو کرد. قالیباف در ابتدای این دیدار ضمن ابراز خرسندی از حضور در امارات، گفت: امیدواریم روابط میان دو کشور روز به روز توسعه یافته و روزی نباشد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، علی خیرالدین مشاور عالی وزیر علوم در نشست هم‌اندیشی با اساتید مجرب در سومین روز طرح «تعالی منش استادی، مهارت‌های شاگردپروری» با اشاره به تجربیاتی که در حوزه ارتباط با صنعت و نیز در معاونت فناوری و نوآوری وزارت علوم داشته، گفت: «ما باید به سراغ نسل دانشگاه کارآفرین برویم؛ دانشگاه‌ها تا الان بیشتر کارمند تربیت می‌کردند، اما حالا باید به سمتی برویم...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، حجت‌الاسلام والمسلمین «سید ابراهیم رئیسی» رئیس جمهور عصر امروز در مراسم افتتاح بیمارستان کودکان حکیم اظهار داشت: حضور در جمع خیرین سلامت و فعالان در حوزه سلامت در وزارت بهداشت و پزشکان، روز خوبی برای دولت بود. سلامت برای هر جامعه حائز اهمیت و حفظ سلامت جسم و روح و روان جامعه مورد تأکید دولت است. وی افزود: بهداشت می‌تواند زمینه‌های آلودگی را از بین...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس جمهور امروز در افتتاحیه بیمارستان حکیم، گفت: بیش از 95 درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود و ایران به صادر کننده داروی با کیفیت تبدیل شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس جمهور در افتتاحیه بیمارستان حکیم، اظهار داشت: بیش از 95 درصد داروی مورد نیاز کشور در داخل تولید می‌شود.