پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دستگاه همودیالیز یکی از پیشرفته‌ترین دستگاه‌های تجهیزات پزشکی است که برای درمان بیمارانی که در آخرین مرحله از بیماری کلیوی قرار می‌گیرند استفاده می‌شوند. سلمان اخوت مدیر تحقیق و توسعه شرکت دانش بنیان آریا طب فیروز در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو از به روزرسانی دستگاه‌های همودیالیز ساخته شده توسط این شرکت دانش بنیان خبر داد و گفت:...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک متخصص بیماری‌های عفونی گفت: امسال به دلیل کم توجهی مردم به استفاده از ماسک تنفسی، احتمالا آنفلوانزا شیوع بالایی خواهد داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس صمت شیروان از راه‌اندازی واحد صنعتی فروآلیاژ در محل شهرک صنعتی شیروان خبر داد و گفت: با راه‌اندازی این واحد صنعتی 400 نفر به طور مستقیم شاغل خواهند شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: نمایندگان مجلس ضمن بررسی اهداف کمی سنجه‌های عملکردی رشد اقتصادی، مقرر کردند تا متوسط رشد سالانه در برنامه هفتم 8 درصد هدفگذاری و به طور میانگین سالانه یک میلیون شغل ایجاد شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، به گفته معاونت جریانسازی و روابط عمومی مرکز مستند سفیرفیلم، این مرکز با مستند‌هایی همانند رویای بزرگ به کارگردانی احسان مشکور با موضوع رشد ورزش والیبال ایران از دهه هفتاد تاکنون، مستند منشور با موضوع همجنس بازی در آمریکا پس از وقوع انقلاب جنسی در نیمه قرن بیستم به کارگردانی محمد خوشدل فر، مستند لاتارینو به کارگردانی مجید رستگار با موضوع بررسی اکوسیستم...

خبرگزاری تسنیم

رییس صندوق نوآوری و شکوفایی تعداد شرکت‌های دانش‌بنیان کشور را حدود 9 هزار شرکت اعلام کرد که منجر به بیش از500 هزار میلیارد تومان فروش و اشتغال 260 هزار نفر شدند.

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی جزئیات لایحه برنامه هفتم توسعه مصوب کردند که رشد اقتصادی تا پایان برنامه هفتم توسعه 8 درصد شود.

خبرگزاری مهر

حمیدیان گفت: راه ورود شرکت های دانش بنیان به مجموعه های بزرگ صنعتی، ایجاد اکوسیستم فناوری در این مجموعه هاست.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور در بازدیدی سه ساعت و نیمه از تحولات و دستاوردهای فناورانه دانشگاه جامع امام حسین (ع) از نزدیک در جریان آخرین پیشرفت‌ها و برنامه‌های توسعه این دانشگاه قرار گرفت.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور گفت: باید ارتباطی دو طرفه میان دانشگاه‌ها و دولت شکل بگیرد که مسائل کشور در بخش‌های مختلف حمل و نقل، تجهیزات پزشکی، صنعت و سایر بخش‌ها در اختیار دانشگاه‌ها قرار گیرد.