جمعه 28 اردیبهشت 1403

شرکت دانش بنیان

شرکت دانش بنیان

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با تاکید بر این که جا دارد جایزه ای در سطح جایزه علم و فناوری مصطفی (ع) با نامی مناسب برای قدردانی از دانشمندان موثر در رشد علمی کشور ایجاد شود، گفت: در تلاشیم جایزه نفیسی حداقل به مبلغ 100 هزار دلار را برای تجلیل از دانشمندان برجسته کشور راه‌اندازی کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، الیاف پلی‌استر دارای استحکام زیاد، جذب آب پایین و آب رفتگی حداقل در مقایسه با دیگر الیاف صنعتی می‌باشد و به طور گسترده در صنعت لباس به کار می‌رود. مواد پلیمری می‌توانند به سادگی توسط باکتری‌ها یا قارچ‌ها آلوده شوند که این موضوع به انتقال بیماری‌ها و عفونت‌های شدید منجر می‌شود. جلوگیری...

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه از وجود بیش از 215هزار موقوفه منفعتی و انتفاعی در کشور خبر داد و گفت: در حوزه دانش بنیان ها بیش از 15 شرکت تحت حمایت سازمان اوقاف هستند که عمدتاً خصوصی‌اند و در تجاری سازی محصولات به آنها کمک می‌کنیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل ازمعاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح‌الله دهقانی در آیین تقدیر از سرآمدان علمی سال 1402 کشور سخن می‌گفت با ابراز خرسندی از برگزاری این مراسم در فرخنده ایام ولادت با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) اظهار داشت: همه ما به جایگاه و اهمیت منحصر به فردی که دین مترقی اسلام و آیین ایرانی برای علم و دانش قائل هستند...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

امین موقوفه سرلشکر خدایار گفت: سازمان اوقاف و امور خیریه علاوه بر احیای امور وقف، سیاست درآمدزایی را با رویکرد تولید و نه فشار بر دیگران دنبال می‌کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمدجواد خسروی با اشاره به افتتاح بزرگترین بیمارستان تخصصی کودکان در جنوب‌غرب پایتخت اظهار کرد: احداث این بیمارستان مجهز از سال 98 با همکاری مدیریت شهری منطقه در زمینی به وسعت 5 هکتار توسط یکی از افراد خیر و نیکوکار آغاز و تا سال گذشته ادامه داشت، طی مراسمی با حضور آیت‌الله رئیسی، ریاست جمهور در اختیار شهروندان این بخش از پایتخت و مناطق همجوار...

خبرگزاری تسنیم

شهردار منطقه 18 پایتخت گفت: بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی کودکان حکیم، روز جمعه چهاردهم مهرماه باحضور رئیس جمهور افتتاح و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دست‌اندرکاران بخش کشاورزی می‌گویند با وجود محدودیت آب شیرین و تاکید بر اجرای طرح پرورش ماهی در قفس در برنامه هفتم انتظار می‌رود که طرح توسعه دریا در راستای امنیت غذایی مورد توجه قرار گیرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره دستاوردهای رزمایش مشترک پهپادی ارتش توضیح داد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - وزیر اقتصاد اشاره به افزایش سرمایه صندوق های پژوهش فناوری گفت: این افزایش سرمایه به صدور 9 هزار میلیارد تومان ضمانت نامه بیشتر و توانمند کردن صندوق ها کمک می کند تا بتوانند برای شرکت های دانش بنیان بالغ تر از روش صدور ضمانت نامه استفاده شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

نمایشگاه عرضه محصولات روستایی و عشایری کشور با عنوان «روستا آباد» با حضور معاون اول رئیس جمهور افتتاح شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - با امضای توافقنامه همکاری بین معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری و وزارت امور اقتصادی و دارایی، با افزایش 3 هزار میلیارد ریالی سرمایه 25 صندوق پژوهش و فناوری منتخب، توانمندی صدور ضمانت‌نامه این صندوق‌ها بیش از 9 هزار میلیارد تومان افزایش یافت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

هشتمین نمایشگاه ایمنی و آتش‌نشانی با هدف تحقق شعار سال با حضور بیش از 100 شرکت داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خاندوزی افزایش سرمایه ثبتی صندوق‌های پژوهش و فناوری را ایجاد نهادی برای تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان برشمرد و تاکید کرد: بانک‌های دولتی و گمرک موظفند ضمانت‌نامه‌های این صندوق‌ها را بپذیرند.