پنج‌شنبه 13 اردیبهشت 1403

شعبانی بهار: کمک های تخصیص یافته به تیر و کمان همانند سایر فدراسیون ها بوده / احتمال دارد یک سهمیه دیگر در بانوان بگیریم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شعبانی بهار: کمک های تخصیص یافته به تیر و کمان همانند سایر فدراسیون ها بوده / احتمال دارد یک سهمیه دیگر در بانوان بگیریم

رئیس فدراسیون تیروکمان گفت: کمک های مالی تخصیص یافته به تیر و کمان همانند سایر فدراسیون ها بوده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ غلامرضا شعبانی بهار رئیس فدراسیون تیر و کمان در حاشیه مجمع سالیانه فدراسیون در جمع خبرنگاران در خصوص مجمع عمومی سالیانه اظهار داشت: گزارش حسابرسی در بخش های مختلفی که در این مجمع مطرح شد وضعیت مطلوبی داشت به ویژه در بخش حسابرسی شرایط راضی کننده بود. البته در بخش مالیاتی که مربوط به سنوات گذشته است ما منتظر اعلام نظر اداره مالیاتی هستیم تا در این بخش نیز به جمع بندی نهایی برسیم اما در سایر بخش‌ها نتایج مطلوب و راضی کننده بود.

وی در خصوص کمک های مالی صورت گرفته از سوی وزارت ورزش و جوانان به این فدراسیون تصریح کرد: کمک های مالی تخصیص یافته به این فدراسیون همانند سایر فدراسیون ها بوده و ما نیز براساس اعتبارات تخصیص یافته از کمک های مالی وزارت ورزش برخوردار بودیم و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس فدراسیون تیر و کمان در ادامه درباره پیش بینی اش از رقابتهای المپیک و پارالمپیک گفت: میلاد وزیری تنها نماینده ایران در بازی های المپیک حضور پیدا خواهد کرد و در رشته پاراتیر و کمان نیز تا به امروز 6 سهمیه کسب کرده ایم و این احتمال وجود دارد در مسابقات چک نیز که هفته آینده برگزار می شود، یک سهمیه در بخش بانوان نیز اضافه شود.

وی افزود: در پاراتیر و کمان ما از نظر مدال آوری وضعیت خوبی داریم اما در المپیک شرایط برای کسب مدال سخت تر است و با توجه به سابقه حضور میلاد وزیری در بازی های 2012 المپیک لندن تلاش خواهیم کرد زمینه ای را فراهم کنیم تا وی بتواند در بازی های المپیک توکیو به نتایج خوبی دست پیدا کند.

انتهای پیام /