دوشنبه 31 اردیبهشت 1403

شمار مصدومین حادثه آتش سوزی قشم به هشت نفر رسید

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شمار مصدومین حادثه آتش سوزی قشم به هشت نفر رسید

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان گفت: به علت آتش سوزی یک ساختمان در جزیره قشم و سرایت آن به ساختمان های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از حریق شده‌اند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ دکتر حسین قاسمی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان صبح امروز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار هرمز؛ اظهار کرد: امدادرسانی به مصدومین حادثه حریق ساختمان مسکونی در الهیه قشم همچنان ادامه دارد و به علت سرایت آتش، به ساختمان های همجوار، هشت نفر دچار مسمومیت استنشاقی یا استرس ناشی از حریق شده؛ که، توسط پرسنل اورژانس 115 قشم خدمات درمانی سرپایی در محل دریافت نمودند.

قاسمی در تشریح حال مصدومین این حادثه گفت: یکی از مصدومین حادثه، آقای 23 که درهمان دقایق اولیه با تشخیص مسمومیت استنشاقی، توسط اورژانس 115 به بیمارستان منتقل شده بود؛ با بهبود علائم حیاتی از بیمارستان ترخیص و سایر مصدومین هم با دریافت خدمات درمانی از قبیل اکسیژان تراپی و انجام دارو درمانی در محل فوریت به صورت سرپایی درمان شدند.

وی خاطرنشان کرد: عملیات اطفاء حریق همچنان ادامه دارد لذا اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام خواهد شد.

گفتنی است ساعت4:30 بامداد امروز، یک مورد حریق در شهرک الهیه قشم به وقوع پیوست، ساختمان مذکور یک ساختمان مسکونی چهار طبقه می باشد که ظاهرا زیر زمین آن انبار چوب بوده که به علت شدت حریق ساختمان ریزش کرده است.

انتهای پیام /