پنج‌شنبه 20 اردیبهشت 1403

شناخت دقیقی از سرمایه‌های خود نداریم

خبرگزاری دانا مشاهده در مرجع
شناخت دقیقی از سرمایه‌های خود نداریم

آیین اختتامیه همایش جلوه‌های جهادی شهیدان آقا مهدی باکری و حاج قاسم سلیمانی در مدیریت شهری، صبح امروز در سالن همایش‌های خاوران برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به گزارش تبریزبیدار، یعقوب هوشیار شهردار کلانشهر تبریز در این مراسم گفت: این همایش بزرگداشت دو شهید بزرگوار و یک محفل علمی است و اگر بتوانیم در این همایش سیره اخلاقی و معنوی شهید مهدی باکری و حاج قاسم را درک کنیم، به توفیق بزرگی نائل آمده‌ایم.

مدیریت شهید باکری در شهرداری ارومیه مصداق بارز مردمداری

وی افزود: شهید باکری ما در مسئولیت شهرداری ارومیه برای نسل امروز مصداق بارز مدیریت جهادی است که روایت‌هایی از درایت، دلسوزی، مردم‌داری از این شهید در شهرداری ثبت شده است.

شهردار تبریز بیان داشت: الگوی درخشان مدیریت جهادی برای نسل‌های متمادی الگویی است که سال ها در مجاهدت‌های مخلصانه حاج قاسم در مناطق محروم جنوب تجلی پیدا می کند.

وی ادامه داد: همایش ها و نشست‌های متعددی که در حوزه مدیریت جهادی انجام گرفته باید قبول کنیم که از آرمان های اصلی این سبک مدیریتی فاصله چشمگیری دارند.

فاصله گرفتن سیمای شهر از هویت ایرانی و اسلامی / مدیران پاسخگوی کم و کاستی ها باشند

هوشیار، خدمت به مردم را از بهترین بسترهای شکل‌گیری و شکوفایی مدیریت جهادی برشمرد و گفت: این در حالی است که ما هنوز نتوانستیم شناخت دقیق از سرمایه های خود داشته باشیم. سیمای مسئله شهر ما از هویت ایرانی و اسلامی فاصله گرفته است.

وی اظهار داشت: مقصود از کلیه چالش های مشابه القای ناکارآمدی و ناامیدی نیست بلکه اشاره به فرصت‌های که در مدیریت جهادی پیش روی ماست، مدیریت ما باید مبتنی بر مدیریت در میدان باشد.

شهردار تبریز تاکید کرد: اگر کاستی و خطری هست باید در وهله نخست متوجه مدیر باشد و اگر کم و کاستی وجود دارد مدیر باید پاسخگو باشد.

انتهای یپام /