جمعه 1 تیر 1403

شهادت رئیسی بازی خیلی از بازیگران سیاسی را بهم ریخت / نگاهی به پشت پرده صف ثبت نام انتخابات و جشن تکلیف سیاسی! + فیلم

خبرگزاری دانشجو مشاهده در مرجع
شهادت رئیسی بازی خیلی از بازیگران سیاسی را بهم ریخت / نگاهی به پشت پرده صف ثبت نام انتخابات و جشن تکلیف سیاسی! + فیلم

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: پس از شهادت ریاست جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام پیش روی جامعه سیاسی ایران قرار گرفت. در این میان اما نقش جریان دانشجویی برای اینکه جانی مجدد به پیکر جمهوریت بدمد بسیار حائز اهمیت است. به همین منظور در میز گفت‌وگوی «شانزده آذر»؛ (قسمت 50) به منظور بررسی راهبردهای جریان دانشجویی با سیدمهدی سیدی، معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی...

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو - سعید جلیلی: پس از شهادت ریاست جمهوری اسلامی، انتخابات زودهنگام پیش روی جامعه سیاسی ایران قرار گرفت. در این میان اما نقش جریان دانشجویی برای اینکه جانی مجدد به پیکر جمهوریت بدمد بسیار حائز اهمیت است.

به همین منظور در میز گفت‌وگوی «شانزده آذر»؛ (قسمت 50) به منظور بررسی راهبردهای جریان دانشجویی با سیدمهدی سیدی، معاون سیاست‌ورزی بسیج دانشجویی به بحث نشستیم.

سیدی در ابتدا در پاسخ به علت اصلی تعدد افراد ثبت نام کننده در انتخابات گفت: تغییر استراتژی جدی ایجاد شده ناشی از این است که جریانات سیاسی برای یک سال آینده برنامه داشتند و باید تصمیم میگرفتند که آیا میخواهند 4 سال دیگر فضای سیاسی کشور را رها بکنند، گوشه رینگ نشسته و در اذهان فراموش شده یا خودشان را دوباره در فضای گفتمانی احیا بکنند.