چهارشنبه 4 مهر 1403

شهادت یک مامور نیروی انتظامی در مرزن آباد چالوس + جزئیات

وب‌گاه دنیای اقتصاد مشاهده در مرجع
شهادت یک مامور نیروی انتظامی در مرزن آباد چالوس + جزئیات

مقام ارشد انتظامی گفت: متاسفانه در درگیری مسلحانه در مرزن آباد چالوس یکی از مأموران انتظامی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

رییس پلیس آگاهی استان از شهادت یک مامور نیروی انتظامی در مرزن‌آباد چالوس و متواری شدن سارق مسلح خبر داد و گفت: عملیات ویژه پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان مسلح در شهرستان چالوس و شهرستان‌های غربی مازندران در حال انجام است.

سرهنگ علی قیصری شامگاه سه‌شنبه اظهار کرد: در پی کسب خبری از مرکز فوریت‌های پلیسی 110 استان مبنی بر تردد یک دستگاه خودرو سرقتی در محور کندوان به سمت مرزن‌آباد و چالوس، موضوع در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: عوامل انتظامی با اجرای طرح مهار و کنترل مبادی ورودی و خروجیِ این محور، یک دستگاه خودرو سواری پژو 207 سفید رنگ را شناسایی و اقدامات تأمینی و هشداری را برای متوقف کردن خودرو به‌کار گرفتند.

وی گفت: راننده خودرو و سارقان با مشاهده پلیس و با استفاده از سلاح جنگی به سمت مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی تیراندازی و قصد فرار از صحنه را داشتند که با واکنش سریع و غافلگیرانه پلیس پس از انحراف به سمتِ کنار جاده و برخورد با دیواره سنگی و کوه متوقف و با توجه به شرایط به وجود آمده با زورگیری و تهدید راننده یک دستگاه وانت نیسان از محل متواری شدند.

این مقام ارشد انتظامی گفت: متاسفانه در این درگیری مسلحانه یکی از مأموران انتظامی به‌علت شدت جراحات وارده به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ قیصری افزود: از شهروندان و اهالی مناطق غربی استان درخواست می‌شود در صورت مشاهده افراد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس 110 اطلاع دهند.

--> اخبار مرتبط

بخش سایت‌خوان، صرفا بازتاب‌دهنده اخبار رسانه‌های رسمی کشور است.