دوشنبه 23 مهر 1403

شهرداری کمکی برای جبران خسارات برف زمستان خلخال دریافت نکرد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شهرداری کمکی برای جبران خسارات برف زمستان خلخال دریافت نکرد

اردبیل_ایرنا_ شهردار خلخال گفت: تاکنون هیچ اعتبار و کمکی برای جبران خسارت ناشی از بارش برف سنگین زمستان گذشته به شهرداری این شهر تخصیص نیافته و شهرداری از این بابت با مشکل مواجه است.

صباح الدین برزگر روز پنجشنبه در نشست اعضای شورای اسلامی با امام جمعه خلخال افزود: در جریان بحران بارش سنگین برف 21 بهمن ماه پارسال معابر، کوچه ها، خیابان‌ها و مبلمان شهری خلخال بیشترین آسیب را دیده و شهرداری دچار خسارت سنگین مالی شد.

وی با بیان اینکه ریالی از محل کمک‌های وعده داده شده به شهرداری خلخال اختصاص نیافته است، افزود: در این بحران علاوه بر هزینه کرایه ماشین آلات برف‌روبی، ماشین آلات برف‌روبی شهرداری نیز دچار آسیب شده و خسارت دیدند که برای تعمیر و نگهداری آنها مبالغ قابل توجهی نیاز است.

در این نشست شهناز شاطری رییس شورای اسلامی شهر خلخال نیز با ارایه گزارشی از برنامه‌ها و مشکلات پیش‌روی شهرداری خلخال از امام جمعه این شهرستان خواست که مشکلات شورا و شهردار را با مسوولان مربوطه در میان بگذارد.

وی گفت: همه کارهایی که در راستای خدمت‌رسانی به مردم از سوی شورای اسلامی شهر انجام می شود یک کار دسته جمعی با نظر اکثریت اعضاء است و هدف از تشکیل شوراها نیز استفاده از خرد جمعی می‌باشد.

وی با تقدیر از حمایت و پیگیری امام جمعه خلخال در خصوص مسایل و مشکلات شهری گفت: از جمله مسایل مورد توجه و پیگیری این شهر اجرای روکش آسفالت خیابان سی متری قدس، تکمیل پروژه نیمه کاره پل ائللر باغی و دیگر پروژه های بزرگ خلخال است.

در این نشست حجت الاسلام کریم اسدی امام جمعه خلخال نیز با تقدیر از اقدامات شهرداری و شورای اسلامی شهر خلخال در رویارویی با بحران برف و بحران کرونا، فرصت خدمت به مردم را از بی‌بدیل‌ترین فرصت ها دانسته و افزود: عده‌ای آروزی خدمت دارند ولی بدان نمی رسند چون توفیق الهی نصیبشان نمی‌شود.

وی اظهار کرد: عده ای نیز با لطف خدا به این توفیق می رسند ولی قدر آن را نمی‌دانند واز لطف خداوند دور می‌شوند.

او با بیان اهمیت ویژه حفظ آرامش و دوری از تنش بر پیگیری مسایل و مشکلات شهری خلخال قول مساعد داد.

*س_برچسب‌ها_س*