یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان هواشناسی از ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبه خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از روز دوشنبهاعلام کرد که این سامانه در غالب مناطق کشور به‌جز نوار شرقی بارش و وزش باد شدید به دنبال دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 2 و 3 درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه 36 و 37 دمای درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست گفت: جمهوری اسلامی با تدبیر ویژه پسماند رژیم صهیونیستی را با عملیات وعده صادق مدیریت کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه 1 و 1- درجه سانتیگراد و اهوازبا بیشینه دمای 35 و 37 درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دبیر جشنواره عکس روستایی و عشایری رضوی از پایان کار دبیرخانه این بخش با انتخاب عکاسان برتر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

حسن جعفری گفت: مطابق نوتام (هشدار پروازی) همه پرواز‌های دیروز، 26 فروردین ماه، فرودگاه‌های امام‌خمینی (ره) و مهرآباد تهران، شیراز، اصفهان، بوشهر، تبریز، اردبیل، ارومیه، سنندج، کرمانشاه، ایلام، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول لغو شده بود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه‌های خراسان رضوی گفت: پروازهای فرودگاه مشهد به مقصد 10 شهر کشور تا صبح فردا، دوشنبه باطل است و انجام نمی‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

با توجه به هشدار صادر شده، پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد، اصفهان، شیراز، بوشهر و فرودگاه‌های غرب کشور شامل ایلام، سنندج، تبریز، اردبیل، ارومیه، کرمانشاه، خرم‌آباد، اهواز، آبادان، همدان، شهرکرد و دزفول تا ساعت 6 صبح فردا (27 فروردین) باطل شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

هنوز یک‌ماه از سال جدید نگذشته که قیمت بلیت‌های موسیقی 100هزار تومان گران‌تر شده و بلیت کنسرت‌ها نزدیک به 900هزار تومان به‌خصوص در کنسرت‌های پاپ دیده می‌شود. در دیگر شهرها هم قیمت بلیت‌ها تا سقف 600هزار تومان به فروش می‌رسد که سقف قیمت در سال گذشته به 500هزار تومان می‌رسید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه فرارو

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: وزش باد شدید با سرعت لحظه‌ای 32 نات و بیشینه ارتفاع امواج در مناطق ساحلی 1 تا 2.5 متر و در مناطق دور از ساحل تا بیش از 2.5 متر همراه با رگبار باران و رعد و برق برای فردا دوشنبه (27 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان هرمزگان، در خلیج فارس و نواحی جنوبی استان بوشهر و برای سه‌شنبه تا پنج‌شنبه (27 تا 29 فروردین‌ماه) در مناطق ساحلی و دور از ساحل...

وب‌گاه مشرق نیوز

سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش در استان‌های بوشهر و فارس آغاز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از اواخر وقت دوشنبه با نفوذ سامانه بارشی از جنوب کشور، بارش باران و وزش باد شدید در بیشتر استان‌ها پیش‌بینی می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

زمان واریز مابه التفاوت حقوق بازنشستگان اعلام شد واریز حقوق فروردین 1403 بازنشستگان تأمین اجتماعی و مستمری‌بگیران از امروز آغاز شد