یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

وب‌گاه عصر ایران

امام جمعه شهرکرد با اشاره به مناسبت های این هفته، عنوان کرد: این هفته دارای مناسبت‌های زیادی است که 20 فروردین روز قطع رابطه ایران با آمریکا است و این قطع رابطه برکاتی را برای ایران به همراه داشت.

وب‌گاه خبر آنلاین

فرمانده نیروی زمینی سپاه گفت: به امید خداوند به زودی قدس شریف توسط رزمندگان اسلامی آزاد و فلسطین عزیز از چنگال مستکبرین جهان رهایی خواهد یافت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، ساعت 12:15 دقیقه امروز شهر مشراگه در شهرستان رامشیر در استان خوزستان با لرزه‌ای به قدرت 4.9 ریشتر لرزید. این زمین لرزه در طول جغرافیایی: 49.39، عرض جغرافیایی: 31.07 و عمق 16 کیلومتری زمین روی داد. زمین لرزه در هفت کیلومتری مشراگه، 19 کیلومتری رامشیر، 31 کیلومتری رامهرمز، 73 کیلومتری اهواز و 197 کیلومتری شهرکرد روی داد. این زمین لرزه به حدی بود...

وب‌گاه خبر آنلاین

طی فردا و پس فردا اهواز با دمای 35 و 36 درجه سانتیگراد گرم‌ترین و شهرکرد با دمای 2- درجه سانتیگراد سردترین مراکز استان کشور هستند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد در توضیح بیشتر، اظهار کرد: امروز (17 فروردین) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و در روز شنبه (18 فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه فرارو

امروز (17 فروردین) در بیشتر مناطق کشور جوی پایدار حاکم است و در روز شنبه (18 فروردین) در برخی مناطق شمال غرب و غرب کشور و سواحل غربی دریای خزر بارش پراکنده رخ می‌دهد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا آخرین وضعیت جوی استان‌های کشور را تشریح کرد.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با ورود سامانه بارشی به کشور از اواخر روز شنبه، برخی استان‌ها رگبار و رعدو برق و وزش باد شدید موقت را شاهد خواهند بود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

دوشنبه 20 فروردین بارش شمال غرب و جنوب غرب تشدید شده و علاوه بر مناطق یاد شده در شمال شرق نیز بارش ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - کارنامه هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از این آب و خاک را دهه شصتی‌ها به خوبی به یاد دارند و می‌دانند که چگونه رشادت رزمندگان تیپ مستقل 44 قمر بنی‌هاشم (ع) در محورهای مختلف موجب خلق حماسه ها در این دفاع جانانه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از اواخر روز شنبه (18 فروردین‌ماه) به‌تدریج سامانه بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بر اساس پیش‌بینی سازمان هواشناسی، دمای هوای تهران تا فردا چهارشنبه به 22 درجه سانتیگراد می‌رسد. همچنین در استان‌های جنوب شرقی کشور نیز وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: با توجه به پیش‌بینی‌های سازمان هواشناسی، تهران تا 2 روز آینده بدون بارندگی به سر می‌برد و اهواز و شهرکرد هم به عنوان گرم‌ترین و سردترین شهرهای کشور شناخته شدند.

وب‌گاه الف

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا از وقوع رگبار باران و وزش باد در نقاط مختلف کشور خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وزش باد شدید در دو روز آینده مناطق شرق و جنوب‌شرق کشور را در بر می‌گیرد که در برخی نقاط سبب گرد و خاک نیز می‌شود.