یک‌شنبه 30 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری دانا

مریم سلاجقه با بیان اینکه امروز تا روز دوشنبه وزش باد نسبتا شدید را در سطح استان داریم، گفت: افزایش ابر پدیده دیگری است که این هفته در بیشتر مناطق خواهیم داشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر جعفر میعادفر اظهار داشت: بخش قابل‌توجهی از آمبولانس‌های موجود در کشور فرسوده هستند، اما مجوز خریداری یک هزار دستگاه آمبولانس در سال جاری صادر شده و این سازمان در تلاش است با همراهی مجلس شورای اسلامی، اعتبار ویژه‌ای برای نوسازی ناوگان اورژانس کشور در بودجه سال 1401 اختصاص یابد چرا که در حال حاضر فرسودگی ناوگان، هزینه‌های بالایی را به این سازمان...

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام سید ابوالحسن فاطمی ضمن اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دولتمردان گفت: کار‌ها به صورت زیر بنایی صورت می‌گیرد تا ان‌شالله در آینده نزدیک شاهد نتایج مثبت آن باشیم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، محمد اصغری در تشریح آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز در شمال غرب و غرب کشور در استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، کرمانشاه، ایلام، لرستان، ارتفاعات البرز مرکزی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده و وزش باد داریم. وی افزود: روز آینده با گذر موج کم دامنه تراز میانی گستره و شدت بارش‌ها در نیمه غربی کشور افزایش می‌یابد و بیشینه مقدار...

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - رییس سازمان اورژانس با اشاره به اینکه بر اساس برنامه دولت سیزدهم حدود سه هزار دستگاه آمبولانس باید به ناوگان این سازمان اضافه شود، گفت: برای جایگزینی آمبولانس‌های فرسوده نیز به طور میانگین سالیانه نیاز به 300 دستگاه آمبولانس جدید است.

خبرگزاری مهر

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارندگی در بخش‌هایی از کشور طی دو روز آینده و تداوم آن در برخی مناطق تا پنج روز آتی، از بارش برف در ارتفاعات خبر داد.

خبرگزاری دانا

یاسر بیاتی مسئول سازمان فضای مجازی بسیج چهارمحال و بختیاری، گفت: مرحله استانی سومین رویداد تولید محتوای دیجیتال بسیج 12 تا 14 آبان‌ماه هم زمان با سراسر کشور در چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارندگی در بخش‌هایی از کشور طی دو روز آینده و تداوم آن در برخی مناطق تا پنج آتی، از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد.

خبرگزاری ایسنا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارندگی در بخش‌هایی از کشور طی دو روز آینده و تداوم آن در برخی مناطق تا پنج آتی، از بارش برف در ارتفاعات و مناطق سردسیر خبر داد.

خبرگزاری ایرنا

استانها - ایرنا - وضعیت شکننده و قرمزی رنگ برخی شهرها به واسطه سفرهای غیرضرور و عادی انگاری ها شمار مناطق پرخطر کرونا و فوتی ها را بالا برده است، در این راستا و برای جلوگیری از بروز موج ششم انتطار می‌رود شهروندان با تزریق به موقع واکسن و رساندن جامعه به ایمنی جمعی در قطع زنجیره انتقال ویروس سهیم شوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوای اصفهان امروز چهارشنبه با شاخص 110 در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی به کشور از بارش باران و برف تا روز دوشنبه هفته آینده در بخش‌هایی از کشور خبر داد و اعلام کرد: امروز در تهران احتمال بارش پراکنده باران وجود دارد.

خبرگزاری مهر

امروز در سواحل شمالی، خراسان شمالی و شمال خراسان رضوی بارش پراکنده، وزش باد و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود و سامانه بارشی از جمعه از سوی مناطق غربی کشور وارد می شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا ضمن اشاره به بارش باران در 14 استان کشور طی 48 ساعت آینده، از ورود سامانه بارشی به کشور از جمعه (7 آبان) و تداوم بارندگی‌ها در برخی مناطق تا اواسط هفته آینده خبر داد.

خبرگزاری دانا

فرهاد رفیعی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شهرکرد گفت: با شروع برداشت چغندرقند از مزارع شهرستان شهرکرد پیش‌بینی می‌شود 15 هزار تن محصول تولید شود.