دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری تسنیم

گروه استان‌ها قاری ممتاز کشور با اشاره به تلاوتش در محضر مقام معظم رهبری در محفل انس با قرآن طلیعه ماه رمضان گفت: تلاوت قرآن در محضر رهبر انقلاب در سال 96 یک حس غیرقابل وصف و به دلیل آگاهی ایشان از مبانی تلاوت و تجوید بسیار دشوار است.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت قم گفت: نظارت های مستمر بر مراحل پیشرفت کارخانه تولید پارچه چادر مشکی ادامه خواهد داشت با سرمایه‌گذاران نیز جلسه برگزار خواهیم کرد تا موانع و مشکلات شان را بررسی کنیم تتا با کمک مسئولان ذیربط بتوانیم این موانع و مشکلات را حل کنیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - هوای شهرهای قم، کرمانشاه، شیراز، کرج، تهران، اراک، اصفهان و اهواز امروز دوشنبه به ترتیب با شاخص های 102، 105، 107، 109، 111، 131، 150 و 150 در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

خبرگزاری میزان

مسئول مسابقات فوتبال بانوان می‌گوید برنامه ریزی‌ها و هماهنگی‌های لازم تا پایان اعزام تیم ملی فوتبال بانوان به مسابقات جام ملت‌های آسیا در خصوص برگزاری مسابقات لیگ برتر انجام شده است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مسوول مسابقات فوتبال بانوان گفت: برنامه‌ریزی‌های لازم انجام شده و لیگ برتر فوتبال بانوان با حضور تیم‌های تازه صعود کرده، از 22 آبان ماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری دانا

مسوول مسابقات فوتبال بانوان گفت: هدف همه ما نتیجه گرفتن تیم ملی فوتبال بانوان در جام ملت های آسیاست.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی از نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور در سه روز پایانی هفته و کاهش کاهش 5 تا 9 درجه دما در بیشتر مناطق خبر داد و تداوم بارش در برخی از استان‌های کشور و برف برای مناطق کوهستانی را پیش‌بینی کرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جمعی از تشکل‌های دانشجویی به‌همراه بیش از 600 فعال دانشجویی، در نامه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، خواستار اتخاذ تصمیمی مدبرانه و تحول‌گرایانه در خصوص انتصاب ریاست جدید این سازمان شدند. متن نامه بدین شرح است: متن این نامه به شرح زیر است: بسمه تعالی اعضا محترم شورای عالی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی سلام علیکم؛ پس...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشحو، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی کشور اظهار داشت: امروز و فردا در شرق و جنوب شرق کشور وزش باد شدید، گاهی گردوخاک خواهیم داشت. وی ادامه داد: تا روز سه‌شنبه 11 آبان در شهر‌های تهران، کرج، اصفهان، مشهد و اراک افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود. مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 12 آبان تا روز جمعه با نفوذ سامانه...

وب‌گاه مشرق نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: روز چهارشنبه 12 آبان تا روز جمعه هفته جاری با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور، دما به میزان 6 تا 10 درجه در اغلب نقاط کشور کاهش می‌یابد.

وب‌گاه عصر ایران

روز چهارشنبه 12 آبان تا روز جمعه با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور، ضمن کاهش دما به میزان 6 تا 10 درجه در اغلب نقاط کشور، بارش برف و باران، ابتدا در نیمه شمالی کشور و سپس روز پنج‌شنبه علاوه بر نیمه شمالی در شرق کشور و روز جمعه علاوه بر نواحی فوق در مناطق جنوبی کشور خواهیم داشت که بارش در استان‌های جنوبی با رعدوبرق همراه است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی از آخرین وضعیت جوی کشور گفت. با نفوذ سامانه بارشی سرد به کشور، دما به میزان 6 تا 10 درجه در اغلب نقاط کشور کاهش می‌یابد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

احمد راستینه هفشجانی خطاب به رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: چرا بندهای مربوط به بودجه محرومیت زدایی و رفع محرومیت ها هنوز به استان ها ابلاغ نشده است.