دوشنبه 17 اردیبهشت 1403

شهرکرد

شهرکرد

خبرگزاری ایرنا

شهرکرد - ایرنا - معاون رییس‌جمهوری و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: پیگیری مسائل و مشکلات مرتبط با سه میلیون و 400 هزار نفر از جامعه ایثارگران در اولویت و دستور کار دولت سیزدهم است.

وب‌گاه مشرق نیوز

معاون پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از فردا تا شنبه 15 آبان در اغلب مناطق کشور کاهش محسوس دما داریم و بارش در ارتفاعات و مناطق کوهستانی به شکل برف خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

استان‌ها - ایرنا - تعدادی از استان‌ها بیش از پیش درگیر کرونا شده و تغییراتی را در نقشه کرونایی ایران ایجاد کرده اند به طوری که هم اکنون 29 شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، 112 شهرستان نارنجی، 221 شهرستان زرد و 86 شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

خبرگزاری دانا

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از شمال غرب کشور، از بارش باران و برف و احتمال سیلاب در بیشتر استان‌ها از امروز خبر داد و اعلام کرد: از روز جمعه تا روز یکشنبه آینده، کاهش دما در برخی مناطق به زیر صفر درجه خواهد رسید که یخ زدگی محصولات کشاورزی رخ خواهد داد

وب‌گاه الف

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: از پنج‌شنبه هفته جاری تا شنبه 15 آبان، کاهش محسوس دما بین 6 تا 12 درجه در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود و در ارتفاعات و مناطق کوهستانی بارش به شکل برف خواهد بود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مراسم قرعه کشی لیگ برتر بانوان امروز (سه‌شنبه) با حضور رئیس فدراسیون فوتبال انجام شد.

خبرگزاری ایسنا

مراسم قرعه کشی لیگ برتر فوتبال زنان برگزار شد.

خبرگزاری دانا

مهران چراغ‌پور با بیان اینکه از اوایل وقت چهارشنبه با ورود یک سامانه ناپایدار به استان شاهد افزایش ابر و افزایش سرعت وزش باد ابتدا از نواحی غربی کوهرنگ هستیم گفت: به تدریج انتظار داریم شاهد شروع بارندگی طی روزهای پنج‌شنبه خصوصا جمعه باشیم و تا اوایل هفته آینده رگبار باران به‌صورت متناوب در سطح استان پیش‌بینی می‌شود.

خبرگزاری مهر

نویسنده رمان «مردهای مرز شرقی» تلاش مقدسی برای به تصویر کشیدن ایستادگی و پایداری مردان و زنان در راستای حفظ مرزها انجام داده که روایتی نسبتا تازه و خوش‌خوان از هجمه انگلیس به کشور است.

خبرگزاری دانا

معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب چهارمحال و بختیاری گفت: چشمه کوهرنگ از نوع آهکی است و منبع تغذیه آن یخچال‌ها هستند اما طی سال‌های اخیر ورودی‌ها به این یخچال‌ها کاهش یافته، تغییر نوع بارش هم مزید بر علت شده از همین‌رو چشمه کوهرنگ با کمبود آب مواجه شده است.

خبرگزاری دانا

سیدعلی هاشمی مدیرشرکت کلارمایه چهارمحال و بختیاری گفت: در جهت افزایش ویناس تولیدی و کاهش بار آلودگی پساب خروجی از کارخانه، شرکت خمیرمایه شهرکرد سیستم تغلیظ پساب خود را با در نظر گرفتن بودجه ای بالغ بر 150 میلیارد ریال در دستور کار قرار داده است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل توسعه و ترویج معاونت صنایع دستی وزارت میراث فرهنگی، از اثراث مثبت ثبت جهانی صنایع دستی را هویت‌بخشی به جوامع محلی دانست و گفت: ثبت این آثار سبب هویت بخشیدن به شهر و روستای مورد نظر با محوریت صنایع دستی می‌شود.