سه‌شنبه 10 مهر 1403

شهرک حاشیه‌ای الله‌آباد کرمان به امکانات مخابراتی رایگان تجهیز شد

خبرگزاری ایرنا مشاهده در مرجع
شهرک حاشیه‌ای الله‌آباد کرمان به امکانات مخابراتی رایگان تجهیز شد

کرمان - ایرنا - مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: شرکت مخابرات ایران با پیگیری وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و تلاش شبانه روزی همکاران مخابرات در سال جهش تولید موفق به ایجاد زیرساخت‌ها و راه‌اندازی تلفن و اینترنت پرسرعت FTTH رایگان در شهرک الله‌آباد کرمان شد.

سیدرهام حسینی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فاز نخست پروژه از اسفندماه سال 98 آغاز شده که تاکنون امکان استفاده از تجهیزات مخابراتی برای یکهزار و 500 خانوار در این منطقه فراهم شده است.

وی ادامه داد: درصورت استقبال همشهریان از این طرح امکان بهره‌مندی یکهزار و 500 خانوار دیگر از زیرساخت‌ها، راه‌اندازی تلفن و اینترنت پرسرعت FTTH رایگان در شهرک الله‌آباد کرمان فراهم می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه کرمان گفت: مردم ساکن شهرک حاشیه‌ای الله‌آباد کرمان می‌توانند با مراجعه و ثبت‌نام در یکی از دفاتر مخابراتی یا پیشخوان دولت یک دستگاه مودم و کابل‌کشی فیبر نوری داخل منزل را به‌صورت کامل رایگان دریافت کنند.

وی افزود: در این زمینه دفاتر پیشخوان دولت الله آباد واقع در روستای الله آباد خیابان بعثت، امام خمینی (ره) واقع در شهرک مطهری نبش ایثار پنج و دفتر پیشخوان دولت صدرا (بلوار جمهوری روبروی اداره‌کل منابع طبیعی استان کرمان) توسط شرکت مخابرات ایران منطقه کرمان در نظر گرفته شده است.

*س_برچسب‌ها_س*