یک‌شنبه 9 اردیبهشت 1403

شورای شهر تهران

شورای شهر تهران

وب‌گاه عرشه آنلاین

چند روز پیش ویدئویی از دختر خانمی در محدوده مترو تجریش منتشر شده بود که برخی با اشاره به فوت این دختر عنوان داشتند او در برخوردهای این روزها در خیابان های تهران به کما فرو رفته و فوت کرده است. چند روز پیش ویدئویی از دختر خانمی در محدوده مترو تجریش منتشر شده بود که برخی با اشاره به فوت این دختر عنوان داشتند او در برخوردهای این روزها در خیابان های تهران به کما فرو رفته و فوت کرده است. به...

وب‌گاه فرارو

رئیس شورای شهر تهران گفت: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نما‌های شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقان نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آن‌ها دهن کجی به اصول معماری است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سید جعفر تشکری هاشمی، رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در دویست و سی امین جلسه شورای شهر تهران و پس از ارائه گزارش معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: ما در شهری زندگی می‌کنیم که برای شاد بودن و انضباط عمومی نیازمند اقدامات گسترده فرهنگی هستیم، هرچند اقداماتی توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران انجام گرفته، اما...

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس شورای شهر تهران گفت: سایر بانک‌ها از جمله بانک ملت و تجارت نیز از نماهای شیشه‌ای برای ساختمان‌های خود استفاده کرده‌اند به طوریکه در خیابان طالقان نمای شیشه‌ای از این ساختمان‌ها وجود دارد که قطعا این اقدام آنها دهن کجی به اصول معماری است.

خبرگزاری تسنیم

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به ساختمان‌های شیشه ای بانک ملی و تجارت در خیابان طالقانی گفت: این اقدام آنها دهن‌کجی به اصول معماری است.

خبرگزاری تسنیم

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران گفت: لایحه تشکیل سازمان گردشگری در شهرداری تهران تقدیم شورای شهر تهران شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: مساحت مورد نیاز برای نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب فراهم نشده و به همین جهت این نمایشگاه امسال در مصلی برگزار خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی شورای شهر تهران گفت: ان‌شاءالله با تمهیدات و برنامه‌ریزی و فراهم کردن شرایط نمایشگاه کتاب در سال آینده در محل نمایشگاه شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رییس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران گفت: مانعی برای ورود اتوبوس‌ها و تاکسی‌های برقی به تهران وجود ندارد و تنها اراده مدیریتی و تلاش و دوندگی مدیران را نیاز دارد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: وعده ورود تاکسی‌های برقی به تهران از سال جاری، چشمان شهروندان تهرانی را همچنان منتظر نگه داشته است و کشمکش بر سر ورود این تاکسی‌ها و خودروهای پیشرفته همچنان ادامه دارد. بررسی های اقتصادنیوز نشان می دهد که اهالی پایتخت نباید به این وعده دل خوش کنند؛ در این گزارش دلیل این موضوع را در گفت و گو با سخنگوی شهرداری تهران بررسی کرده ایم.

وب‌گاه الف

سرپرست سازمان تاکسیرانی شهر تهران گفت: طی دو هفته آینده وضعیت پلاک‌گذاری تاکسی‌های برقی تعیین تکلیف می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

سرپرست ستاد معاینه فنی خودروهای تهران از سهم سالانه خودروهای پلاک شهرستان در انتشار آلودگی هوای پایتخت خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

رئیس ستاد نماز جمعه تهران با اشاره به رضایت تهرانی‌ها از برنامه‌های شهرداری تهران در عید فطر گفت: تمامی تلاش‌های صورت گرفته، حاکی از رضایت بالای مردم بود. امیدواریم در نماز عید فطر 1404، شاهد خدمت‌رسانی کامل‌تر و جامع‌تری به مردم عزیز باشیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دختر تهرانی با انتشار ویدئویی از خود به شایعات فوتش در اطراف مترو تجریش پایان داد. دختر تهرانی با انتشار ویدئویی از خود به شایعات فوتش در اطراف مترو تجریش پایان داد. به گزارش عرشه آنلاین، چند روز پیش ویدئویی از دختر خانمی در محدوده مترو تجریش منتشر شده بود که برخی با اشاره به فوت این دختر عنوان داشتند او در برخوردهای این روزها در خیابان های تهران به کما فرو رفته و فوت کرده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در پی شکایت سازمان بازرسی علیه شورای اسلامی شهر تهران، هیات عمومی دیوان عدالت اداری بخشی از یک مصوبه شورای شهر را غیرقانونی اعلام و باطل کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران بزرگ - ایرنا - سخنگوی شورای شهر تهران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در محل مصلی برغم مخالفت ها بدلیل ایجاد ترافیک و تشدید آلودگی هوای پایتخت، گفت: مساحت و امکانات موجود در نمایشگاه آفتاب پاسخگوی برگزاری نمایشگاه مهم و گسترده ای چون نمایشگاه کتاب نیست.